לזרוק או לחבוק: אלישע בנאי טובע בטי שירט

מה הקשר בין רומנטיקה, מיילי סיירוס ובעיות גדילה? הטי שירט הדהויה של אלישע בנאי שצמודה אליו מגיל 14. נראה לכם שהמלצנו לו לשמור אותה?

לא נעים להגיד את זה, אבל כשאתה ג'ינג'י – אתה קודם כל ג'ינג'י. אתה יכול להיות אמן בינלאומי, גיבור תרבות, יוצר מוערך, מוזיקאי מחונן ואפילו נצר לשושלת בנאי – אבל כשאתה ג'ינג'י, אתה קודם כל ג'ינג'י. וזה נפלא, כי מי יכול להגיד את זה על ברונטים? ומכאן לגילוי נאות: כותבת שורות אלה הייתה מוכנה למכור את שחלתה, את סבתה ואת כל ארונית הנעליים שלה (ויש בה תכולה מכובדת) בשביל לזכות בשיער נחושתי כשיער ראשו וזקנקנו של אלישע בנאי, שלקח סיכון והצטלם לפינתנו השבוע. אלישע, 25, גורם לבחורות לאבד את דעתן ברחבי הארץ, עם סיבוב ההופעות "אלישע בנאי וארבעים השודדים", לקראת יציאת אלבומם השני. בשבת הקרובה (28.12) ב־22:00 הוא יחרוך את במת האוזןבר, ואם תראו אותו בחולצה אפורה ומוכתמת כמו כבודה העצמי של מיילי סיירוס – אנא התקשרו להלשין למערכת.

היתה נאמנה. החולצה המוכתמת של בנאי
היתה נאמנה. החולצה המוכתמת של בנאי

דבר ההגנה:

"את החולצה הזאת קניתי בהופעה של רד הוט צ'ילי פפרס בגיל 11, וכבר אז היא הייתה במידה לארג' ונראתה עליי כמו שמלה. רצה הגורל ולא גדלתי מאז, וכשאני לובש אותה היא ענקית עליי, נוסף לעובדה שהיא גם מרופטת ודהויה. אני מאד אוהב אותה, לא רוצה לזרוק אותה, אבל סעמק – היא כבר מטונפת".

פסיקת המערכת:

אלישע, אתה גבר נדיר שמוכן להודות בחולשותיו ואפילו מבחין מתי חולצה נחשבת למטונפת – ועדיין, לא נהיה עדינות איתך. מצד אחד, יפה שכבר בגיל 11 אחזת בטעם לא רע (אנחנו לבשנו חולצות עם הדפס של הספייס גירלז), ומצד שני – הלו, תשחרר. גם מערכת היחסים הרומנטית ביותר מאבדת מקסמה אחרי 14 שנים, וכדי לא להגיע למצב של שנאה הדדית נדרש להחליפה במודל חדש יותר. קח את החולצה בשתי ידיים, קרב אותה לאף, הסנף אותה בעצב ולחש לה "היית נהדרת, אבל את יודעת עליי יותר מדי". אנחנו לא שופטות אותך, אלישע. גם לה כבר מגיע קצת לנוח.

עבודת שירות:

בזכות הלב הענק שלנו, הפרידה הזאת לא תדרוש קילו של גלידת בן אנד ג'ריס ושידורים חוזרים של "סקס והעיר הגדולה". את האהובה הישנה תוכל להחליף בטי שירט מודפסת עם מסר של אינדיבידואליזם (שזה הכי אתה) שהשיקו בדיזל במסגרת קמפיין Reboot. והיי, היא אפילו בלי כתמים!

חולצה מבית דיזל, 200 ש"ח, להשיג בחנויות המותג
חולצה מבית דיזל, 200 ש"ח, להשיג בחנויות המותג