לזרוק או לחבוק: קטלין רייטר נקרעת מבפנים

מה הקשר בין אהבת אמת, שרית חדד וטרנינג של תמנון? קטלין רייטר אחת ומעיל אחד שממש רוצה להמשיך לעטוף אותה. תאשימו אותו?

קטלין רייטר, 25, זוכת העונה הראשונה של דה וויס והייבוא הכי חם שעשינו ממונטריאול, היא חתיכת חתיכה. לא רק שהיא בורכה בקול שגרם לשרית חדד להסתלסל מעונג (אנחנו שלחנו סמס על הביצוע בגמר, בניגוד לאג'נדה התל אביבית והמתנשאת שלנו בימים כתיקונם) ולא רק שהיא עובדת על אלבום חדש בימים בהם אנחנו מלאי מוזה כאיצטרובל מיובש, אלא שניכר כי יש לה גם אופי. הכיצד נדע זאת מבלי שהצלחנו לגרור את העלמה לצ'אי לאטה פלוס קרואסון? לפי המעיל. כן, חברים, כפי שיש קוראות בקפה ומשחקות בבדולח, כך אנחנו משרטטים מפות אישיות מבהייה במעילים. קראו לנו הזויים ושטחיים (מה יש? פריס הילטון לא בנתה מזה קריירה?) אבל את קטלין אנחנו קלטנו בול בזכות מעילה השחור, עליו היא חרשה כפי שחורשים רק על משהו או מישהו שאוהבים

שש שנים ועדיין סוחב. המעיל של קטלין מפוראבר 21 (צילום: איליה מלניקוב)
שש שנים ועדיין סוחב. המעיל של קטלין מפוראבר 21 (צילום: איליה מלניקוב)

דבר ההגנה:

"קניתי את דמוי העור הזה לפי שש שנים בפוראבר 21. מצד אחד אני רוצה לשמור אותו כי למרות שחרשתי עליו בתקופת דה ווייס הוא עדיין נראה מעולה, אבל מצד שני מבפנים הוא כבר קרוע ואולי זו סיבה מספיק טובה להיפרד ממנו לשלום אחרי שנים של שימוש".

פסיקת המערכת:

אח, יא קטלין. בעידן של ריאליטי וכוכבי אינסטנט, קשה לכולנו לשמור על מערכות יחסים ארוכות טווח. זו המחלה של הדור שלנו. ומצד שני, כמה רומנטי זה לדבוק במשהו אחד, אמיתי (או במקרה שלך דמוי עור – שזה בכלל עושה לנו את זה הלוק לא מגיע על חשבון סבלם של אחרים), ולהישאר איתו גם כשהוא מתחיל להידבלל, לרפוס ולפדח אותנו בציבור. זו אהבה, וזו גדלות הנפש. אהבה אמיתית אינה עניין של טרנדים, שהרי היא לעולם לא יוצאת מהאופנה. המעיל עושה לך את זה? יש לך ערך סנטימנטלי כלפיו? בעולמנו המקולקל עדיין יש בעלי מקצוע עתיקים שעושים רמונט לפריטים אהובים ומשדרגים אותם בהינף חוט ומחט. קחי אותו לאחד כזה, תקני לו את הבטנה, וכוס אמק על כל כתבי הרכילות שיגידו שאת כבר עשור עם אותו מעיל. אלוהים יודע שהם מסתובבים כבר שנים באותו הטרנינג של תמנון.

חוצמזה, את הכי יפה כשנוח לך (קלישאה שהמצאנו ממש עכשיו, נשבעים):