העולם שייך להריוניים: מילניאלס בולטים שהפכו להורים בגיל פיצי

מזל טוב לאורטל עמר ובן אל תבורי שחשפו הריון ראשון בעודם בשנות ה-20 לחייהם. אל תדאגו, מלא מילניאלס כבר עשו זאת לפניכם. הנה כמה ינוקות שישמחו לתת לכם טיפים על הנקה ופילטר טוב לחיתולים באינסטגרם

קיילי ג'נר. צילום: גטי אימג'ס
קיילי ג'נר. צילום: גטי אימג'ס

ברכות לאורטל עמר ובן אל תבורי שמצפים לילדה או ילד בכור/ה בעודם מילניאלס מתוקים שעוד לא יבש טעם הרד בול על שפתיהם. תבורי, בן 26 ועמר, 27, נמצאים לפי הדיווחים בחודש החמישי להריון – הישג יפה בהתחשב במדינתנו הקטנה והרכלנית.

גילם הצעיר של החמודים הללו גרם לנו להיזכר בעוד הורים מילניאלים שאנחנו אוהבים, או לכל הפחות כאלה שהם מפורסמים פצצות והמשותף לכולם היא הבחירה להפוך להורה בגיל צעיר, בעודך מילניאל שלא סגור על החיים (מי מהם יותר ומי מהם פחות). קבלו אותם בחיתולים ופילטר וולנסיה.

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט

הבת הקטנה לבית משפחת קרדשיאן ילדה את בתה בכורתה סטורמי בגיל 19. (כן, בול כמו סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו עמה התעסק פרזידנט טראמפ – כי מה יותר הגיוני מלתת לבתך שם של כוכבת פורנו?) לפני פחות משנה. האב הוא טראוויס סקוט, 27, שנמצא במערכת יחסים עם ג'נר, 20, שנה וקצת – בערך מאה שנים לפני שאנחנו מחליטות לעבור לגור עם מישהו באותו החלל אבל יאללה שיהיה בכיף. בכך, ג'נר שוברת את סטריאוטיפ ההריונית האמריקאית הצעירה שנכנסה להריון בטעות באתר קראוונים כלשהו ואין לה מספיק כסף לעשות הפלה/לגדל את הילד. הביטו – גם אם את מאוד עשירה ומצטיינת במיוחד במריחת לקים – את עדיין יכולה להניח שאמא זו האופציה הנכונה והמתבקשת עבורך. אגב, קריס ג'נר ילדה את בתה הראשונה בגיל 24.

View this post on Instagram

happy birthday North & P.. ????

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

קארדי בי ואוף סט

קל לשכוח, אבל הראפרית האהובה עלינו רק בת 25. יחסית לגילה הצעיר היא עברה לא מעט, כולל ילדות קשוחה בברונקס ועבודה כחשפנית. בשיא ההצלחה, כולל אלבום בכורה ששבר שיאי מכירות וניפק מספר להיטים שהגיעו למקום הראשון במצעדי ההשמעות, הודיעה קארדי כי היא בהריון במהלך התארחות ב- SNL. האבא – הראפר Offset, בן 26 בלבד (זה לא הילדה הראשונה שלו, יש לו שני בנים ובת ממערכות יחסים קודמות). החתיך מבין חברי מיגוס הציע לקארדי נישואים על הבמה אחרי חצי שנה של זוגיות. קארדי אמורה ללדת בחודש – חודשיים הקרובים ודבר אחד כבר בטוח – הילדה שלהם היא הדבר הכי קרוב לבלו אייבי שאתם יכולים לצפות לו בזמן הקרוב. עם הורים כאלה, הדרך לכוכבות היא כבר בלתי נמנעת.

https://www.instagram.com/p/BkEPZcOhgNG/

בלאק צ'יינה ורוב קרדשיאן

הבחורה שטייגה עזב כדי להיות עם קיילי ג'נר, ילדה לו את בנו בכורו בשנת 2011, והיא ילידת שנת 1988. ב-2016 היא סיימה מהלך שחמט כשנכנסה להריון מרוב קרדשיאן, אחיה למחצה של קיילי, וזכתה בתואר "המילניאלית שממש לא מעניין אותה כלום חוץ מהריונות מבטיחי פרנסה וכותרות".

https://www.instagram.com/p/BJxo_NBhMsv/

בריטני ספירס וקווין פדרליין

הזמרת שילדה את בנה הראשון בגיל 24, לקחה את המשפט "אופס עשיתי זאת שוב" לרמה אחרת לגמרי כאשר שנה לאחר מכן ילדה את בנה השני ושנה לאחר מכן התגרשה מהאבא הטראשי (אך החתיך) להחריד, קווין פדרליין, שעד היום חי ממש ממש טוב מכספי המזונות של ספירס. האמת, יצאו לה ילדים מאוד חמודים. אוהבים אותך בריטני.

בריטני ספירס על שער הרפרז בזאר
בריטני ספירס על שער הרפרז בזאר

ג'יימי לין

אחותה הקטנה של בריט בריט לא טמנה ראשה בחול והציגה הריון משל עצמה בשנת 2007 – בעוד היא ילידת 1991. ההודעה עוררה גלים בתקשורת העולמית, בשל גילה הצעיר של ספירס. בין השאר נטען שבן זוגה עלול להיות מואשם בבעילת קטינה, משום שלפי החוק בלואיזיאנה, שם מתגוררת ספירס, היא טרם הגיעה לגיל ההסכמה. בני הזוג התארסו וביוני 2008 היא ילדה את בתם הבכורה.

בריסטול פיילין

רצף מרשים למדינות הדרום של ארצות הברית עם בריסטול פיילין, בתה של שרה פיילין, שנכנסה להריון בגיל 17 ממש במהלך  מסע הבחירות האמריקאי ב-2008, בו התמודדה פיילין האם על תפקיד סגנית הנשיא.

בן הזוג לוי ג'ונסטון ופיילין הצעירה הודיעו על אירוסים, ביטלו אותם, וחידשו אותם, לא לפני שג'ונסטון סיפר לבריסטול שיש לו עוד תינוק בדרך ממישהי אחרת. זה די סגר סופית את הגולל על מערכת היחסים האוהבת והמכילה הנ"ל והשניים נפרדו סופית.

בן הזוג שלעבר של בריסטול פיילין
בן הזוג שלעבר של בריסטול פיילין

ישראל בר און ונויה גרנות

זוכרים את בר און החמוד מ"כוכב נולד"? בטח זוכרים. אתם גם בטח זוכרים את החתונה עם המנהלת האישית נויה גרנות וההריון שהפך את בר און לאבא בגיל מאוד צעיר. בר און, יליד 1989, התחתן בגיל 24 עם גרנות בת ה-35, והיא ילדה את בנם הבכור בשנת 2016.

גל גדות

כל מילניאלית היא וונדרוומן, אבל לא כל וונדרוומן היא מילניאלית. זאת ספציפית כן. גדות ילדה את בתה הבכורה בגיל 26. בתה השניה הגיחה לאוויר העולם בשנת 2016, רגע לפני עליית "וונדרוומן" לאקרנים והעולם התאהב בגדות שביצעה צילומי השלמות לסרט בחודש חמישי. הבונוס: הבעל החתיך להחריד ירון ורסנו.

אדל

האישה שכל העולם מחכה למצוא פיה (מילולית) היא גם אמא גאה. הזמרת ההיסטרית ילידת 1988, ילד את בנה הבכור בשנת 2012, בגיל 24, אחרי ההצלחה המטורפת של האלבום "21". אחרי הפסקה שכללה התמסרות טוטאלית לאימהות, היא חזרה עם האלבום "25" ששבר שיאי מכירות עותקים וכרטיסים להופעות, והוכיחה שבניגוד למה שמנסים למכור לכן, אף אחד לא שוכח אותך אחרי חופשת לידה. רק להיפך.

View this post on Instagram

Auckland / Mt Smart Stadium / Mar 25

A post shared by Adele (@adele) on