מיסטר גלאס: הגברים השבירים של שבוע האופנה התעטפו בשקיות פצפצים

בחורף הבא תלבשו שקיות? אם לשפוט לפי שבוע אופנת הגברים האירופאי, ייתכן בהחלט שכן

שבוע אופנת הגברים בלונדון  - התחזית: ניילון. צילום: GettyImages
שבוע אופנת הגברים בלונדון - התחזית: ניילון. צילום: GettyImages
23 בינואר 2019

למקרה שחשבתם שאופנת גברים מסתכמת בחליפות מחויטות, ושהדבר הכי אדג'י שגבר יכול ללבוש הוא טוניקה, כדאי שתציצו במה שהולך על המסלול באירועי אופנת הגברים באירופה, המגיעים לקצם בימים אלה. האירועים שהתחילו בלונדון, עברו למילאנו ונסתיימו בפריז הציגו את מה שעתיד לעטר את הקולבים בחנויות הקרובות לבתיכם בחורף 2019־2020. והתחזית היא, ובכן, שקיות פצפצים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CRAIG GREEN (@craig__green) on

המעצב קרייג גרין הציג קולקציה שלמה על המסלול בלונדון המוקדשת לניילון ניאוני שקוף. גרין, שזכה שלוש פעמים בתואר מעצב השנה בפרסי האופנה הבריטיים, מכנה את הקולקצייה "גברים עשויים מזכוכית", למרבה הפרדוקס היא מושפעת מבגדי עבודה. שקיות פלסטיק בצבעי ורוד, אדום, צהוב וכחול נתפרו לכדי חולצות ומכנסיים שמאיימים להפוך לאאוטפיט מנקר העיניים הבא שתראו בבלוק. "הרעיון העומד מאחורי הקולקציה הוא שהבעת רגש אצל גברים אינה חולשה", הוא סיפר מאחורי הקלעים בהצהרה לתקשורת.

עוד כתבות מעניינות:

העתיד מפחיד: כל הטרנדים ל-2019
הנשים ש-"לא יוצאות בלי זה" מהבית מדברות 
החיות המוצלחות שלי: הפקת אופנה טבעונית למהדרין 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CRAIG GREEN (@craig__green) on

מעצב נוסף שחטא בשימוש בניילון מתפצפץ העונה הוא ת'ום בראון, שהלביש את הדוגמנים שלו בחליפות לא מגדריות ולבנות, כולן משקיות ניילון מלאות אוויר. המעצב, שטרח גם לניילן את פניהם של הדוגמנים, אמר בפשטות: "זה נעשה בשביל הכיף" וכי התעניין בחומר הלוגיסטי המשמש בדרך כלל להעברת סחורה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Thom Browne (@thombrowneny) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Thom Browne (@thombrowneny) on

אף שמדובר בחומר עמיד בפני גשם (ומצוין להרגעת עצבים באוטובוס), אנחנו לא חושבים שהנטייה של גוף האדם להזיע ולהתגרד תצלח שימוש בניילון כמכנסיים. אבל היי, העיקר הכוונה.