מעלות את הרף

מותג התכשיטים והאביזרים נוריתמי עושה לנו הרבה כבוד בתפוצות, עם חדר תצוגה בשבוע האופנה של לונדון

צילום: אלכס ליפקין
צילום: אלכס ליפקין
12 בפברואר 2014

המותג הישראלי נוריתמי משדר מאז תחילת דרכו כוונות בינלאומיות, בין אם מדובר בשפה העיצובית המהודקת שאפשר בקלות להכתיר אותה כעומדת בסטנדרטים חו"ליים או בנקודות הציון המשמעותיות שסימן המותג מעבר לים. בין נקודות ציון אלה ניתן למנות את העניין שהביע המנהל הקריאייטבי של קלווין קליין בחברה הישראלית, את ההשתתפות בתערוכות אופנה שונות כמו בשבוע האופנה של מוסקבה ואת האזכורים מחמיאים במהדורות האירופיות המרכזיות של מגזיני "ווג".

מקור לגאווה. פריט של נוריתמי (צילום: אלכס ליפקין)
מקור לגאווה. פריט של נוריתמי (צילום: אלכס ליפקין)

החודש הן כובשות יעד חדש ומכובד, כשהן יאכלסו חדר תצוגה משלהן בתערוכה המיועדת לקניינים ולאנשי תעשייה בשבוע האופנה של לונדון לעונת סתיו־חורף 2014 שייפתח ביום שישי הקרוב. בחלל התצוגה היוקרתי של סומרסט האוס, שנמצא במרכזה של הממלכה הבריטית, יציגו נוריתמי לצד מעצבי אביזרים ואופנה דוגמת סטפן ג׳ונס, קולקציה שתכלול את תכשיטי הדגל שלהן (שתכלול לראשונה גם יהלומים ואבני סברובסקי) וגם חידוש מסקרן של קולקציות ביגוד ותיקים במהדורה מצומצמת.

לצד התקווה שהאם והבת העומדות מאחורי המותג, תמר אידלמן ואלינור אבני, יצליחו להשתלב ברשימות הרכישה של קנייני בתי הכלבו והבוטיקים הבכירים הפוקדים את האירוע, גדולה גם הציפייה לראות את פריטי הלבוש והאבזור החדשים של השתיים זוכים לייצוג גם בשוק המקומי ולכל הפחות לחשיפה ארצית – שכן אף שסצנת העיצוב המקומי עמוסה וגדושה, קולן הייחודי בולט בה תמיד ומציב רף בריא לשאר הפועלים בתחום.

noritamy.com