משלוש יוצא אחד: משקפי השמש שמסנוורים את הפיד

אם גם אתם נתקלתם לאחרונה באנשים שעוטים משקפי שמש על המצח ותהיתם מה דה פאק - אתם לא לבד. הכירו את מותג המשקפיים שיפתח לכם את הצ'אקרות, או לפחות ינסה לשמור עליהן מפני השמש

Eye eye eye. צילום: יסמין רונאל
Eye eye eye. צילום: יסמין רונאל
17 במאי 2017

המידברן הפך לדיבור שגור בכל פה תל אביבי, גראונדד מסתמן כקואצ'לה הישראלי, יערות מנשה ממש מעבר לפינה ואינדינגב כבר נראה באופק – אז רק הגיוני שגם האופנה המקומית תיישר קו עם תרבות הפסטיבלים. בשבועיים האחרונים מציפים את אינסטגרם ואת פייסבוק משקפי שמש משונים עם שלוש עדשות ועשרות תגובות שנויות במחלוקת.

עוד מוצרים מגניבים שישדרגו לכם את החיים:
הטי שירטס של Legal Outfit מפלרטטות בעברית וביידיש
הטבעות של רג'י מוכיחות שיש סוואג ישראלי
ליין מצעים חדש שהכניס אותנו למיטה

בלי עין הרע. צילום: יסמין רונאל
בלי עין הרע. צילום: יסמין רונאל

מאחורי מותג המשקפיים שנושא את השם eye eye eye עומדים הפרסומאי קונסטנטין לאורי ובת זוגו האמנית יסמין רונאל. לדבריהם, המוזה הגיעה ממשקפי העין השלישית של אליל הרוק המנוח פרינס. הרעיון קרם עור וגידים בפסטיבל מידברן האחרון, שם הם עשו אאוטינג למשקפיים וזכו לתועפות של תגובות חיוביות. מאז, הם טוענים, ההזמנות לרכישה לא מפסיקות לזרום.

מסגרת המשקפיים עשויה מתכת קלה בצבע כסוף או זהוב, והעדשות הססגוניות (סגול, כחול אינדיגו, כתום ועוד) בעלות מסנן קרינה UV400 – כן, גם זו של העין השלישית, שלא תהיה חשופה לקרינה, חלילה.

"יש פה גם אג'נדה", מתעקש לאורי שלא מדובר רק בגימיק, אלא בעניין של השקפה. "לכולנו יש עין שלישית, ומי שאצלו היא פקוחה, רואה את המציאות כפי שהיא באמת".

129 ש"ח, 20% הנחה בהזנת הקופון MIDBURN2017, להשיג באתר: eyeeyeeye.co/shop