מתנות חג המולד שיגרמו לכם לשכוח שאתם יהודים

חג המולד מביא שלל פריטים מהממים שגורמים לסופגניות שלנו להחוויר. מצעד המתנות שנבקש השנה מסנטה

חולצה מH&M. צילום: הנס מוריץ
חולצה מH&M. צילום: הנס מוריץ

PIOO PIOO

קולקציית החורף בשלמותה של המותג המקומי מוקדשת לחג שהמעצבת הבית הייתה רוצה שיגיע לכאן, ובתקווה הזו היא מבקשת להלביש את לקוחתיה למשך החורף כולו. הקארדיגן הסרוג בגוון תכלת בייבי עם פתיתי שלג לבנים המוטבעים בתוכו הוא אחד מפריטי הדגל של האוסף המתוק-מתוק.

720 ש"ח, להשיג בגת רימון 13

ASAF & TOMER

פתיתי שלג נוספים, נוצצים ובוהקים כמו אורות חג המולד הם עגילי השנדליר של המעצבים אסף ותומר, בציפוי מוזהב שנותן אור לעור הפנים ותחושה חגיגית שמתנדנדת מתנוכי האזניים.

80 ש"ח, להשיג בחנות המעצבים בדיזינגוף סנטר

צילום: רן יחזקאל
צילום: רן יחזקאל

ASOS

האגדה מספרת על הגרב האדום שתלוי מעל האח הבוערת שסנטה מגיע ומשאיר את המתנה שלו בתוכו בזמן שכולם ישנים. מי שלא מאמינה בסנטה תשמח להתהדר בגרביים השחורים המכוסים בעיטורים דמויי קריסטלים משל היו עץ אשוח, צווית שיכול להקפיץ כל לוק ערב יבשושי.

73 ש"ח, להשיג באתר Asos

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

קסטרו מן

סריגת ה- Fair Isle היא כינוי כללי לטכניקת סריג דוגמאות חוזרות בצבעים שונים, שנקראת על שם האי הסקוטי הקטנטן בו הומצאה הטכניקה. היא לא מזוהה לחלוטין עם כריסמס אבל משהו בה עושה תחושה של מסורת חורפית חמימה, שיכולה להתאים גם להתכנסות מול חנוכיה. מזה כמה עונות שבקסטרו מן נותנים את הפרשנות העכשווית שלהם לטכניקה הוותיקה שזוכה בשנים האחרונות לעדנה אופנתית מחודשת. זו עם צווארון השאל והגוון הכחול העמוק היא המוצלחת ביותר באוסף הנוכחי.

199 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

צילום: אודי דגן
צילום: אודי דגן

זוהרה

סמל שהפך להיות מזוהה עם החג לא פחות מסנטה קלאוס הם האיילים שעוזרים למזחלת השלג שלו על פי המעשיות להגיע ליעדם. הם קיבלו כמובן דחיפה גדולה מהעובדה שהם הפכו להיות אייקון עיצובי בשנים האחרונות, בעיקר בתחום עיצוב המוצר. הטרנד הזה חלחל כמובן לתחום האופנה כך שאפשר להנות מפריטים בדוגמת הקרניים, כמו שמציעים הגרביונים השובבים של זוהרה.

99 ש"ח, להשיג בדיזינגוף 255

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ASOS

אסוס הוא אולי אתר האופנה הזר הפופלרי ביותר אצלנו כך שקל לפעמים לשכוח שמדובר בחברה בריטית. מחלקת הכריסמס האדירה שלהם נותנת תזכורת טובה לעובדה הזו, שכן חג המולד הוא אחד מהתקופות החמות לפעולת האתר. בין הפריטים ההיתוליים המתוקים שהם מציעים הוא שילוב בין כובע גרב מעוטר אוזני חתול (שהפך לטרנדי אחרי שאומץ על ידי ריהאנה) לבין קרני האייל שהופכות למגושמות בצורה חמודה כשהן סרוגות מסיב רך.

60 ש"ח, להשיג ב-asos.com

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

H&M

עוד רשת זרה שחוגגת על היסטריית הכריסמס היא H&M שבחרה לייבא ארצה את הטייק המודרני שלה על סוודר הכריסמס, שעל פי המסורת הוא הסוודר הכעור, המוגזם ובעל הדוגמאות המגוחכות ביותר שלובשים החוגגים. אלה שנחתו כאן הם יותר בצד ההיתולי של הדברים עם דוגמאת אייל שלידה מופיע הכיתוב Oh Dear או פרצוף של כלב פאג שעליו הושתלו קרני אייל באדום למראה שיש בו משהו אפילו מעט שטני.

69 ש"ח (סוודר אייל), 89 ש"ח (סוודר פאג), להשיג בחנויות הרשת

צילום: הנס מוריץ
צילום: הנס מוריץ

PULL AND BEAR

סוודר החג של פול אנד בר שם במרכז בלי בושה את הסמל המודרני האמיתי של החג- המתנות. על סריג לבן שמדמה את עצמו לאריזת שי בצבעי החג מוטבעים קווי המתאר של הסרט, כשקשירת הפפיון המסורתית הופכת לתלת ממדית ופורצת ממנו החוצה. התוצאה היא בין היתולית למשהו שהוא שיקי במפתיע, ויכולה לשמש מתנה טובה בלי קשר לחג.

179 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

LACOSTE

הכריסמס הוא לא חג צנוע, אלא תקופה של הפרזה: כמה שיותר אורות ברחובות ועל עץ האשוח, מתנות בומבסטיות, מזמורי חג צוהלים ואווירת קניות מוגזמת. אפשר גם לציין את רוח החג בצניעות עם צבעי האדום לבן המזוהים עם סנטה והחג, כפי שמציעה חולצת הסריג הבייסקית של לקוסט, עם דוגמת הפסים שלא יוצאת מהאופנה כל השנה.

390 ש"ח, להשיג ברשת ונדום

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ