נמוך וטוב: קים קרדשיאן וקניה ווסט על השער של "ווג"

השער השנוי במחלוקת מציג את כוכבת הריאליטי בשמלת כלה, מחובקת על ידי בן הזוג קניה ווסט. הפארודיות לא איחרו להגיע

קים קרדשיאן וקניה ווסט על השער של "ווג"
קים קרדשיאן וקניה ווסט על השער של "ווג"
23 במרץ 2014

קוראי מגזין האופנה היוקרתי "ווג" הופתעו לגלות על השער של גיליון אפריל את לא אחרת מאשר קים קרדשיאן, מלכת הריאליטי והטראש, מדגמנת את החתונה העתידית עם בן הזוג קניה ווסט. בצילומים השתתפה גם נורת' ווסט, התינוקת של הזוג, כפי שניתן לראות בסרטון שנותן הצצה אל מאחורי הקלעים:

כצפוי, השער גרר אחריו תגובות מעורבות ברשת. השחקנית שרה מישל גלר התקשתה לעכל את הפגיעה הטראשית בתדמית היוקרתית של המגזין, והודיעה בטוויטר שלה שהיא תבטל את המנוי. מהצד השני, במאמר מערכת בבלוג The Cut (מבית הניו יורק מגזין), בירכו על הצעד, והוסיפו: "אם תרצו או לא, התשובה לשאלה 'מה העולם יעשה עם בחורה כמו קים קרדישיאן' כבר נענתה: הוא יהפוך אותה לאייקון". חלק מהקרדיט על הפיכתה של קרדשיאן לאייקון שייך לניו יורק מגזין עצמו, אחרי שהופיעה על שער המגזין כבר ב-2012. קרדשיאן התבררה כאייקון מעורר הערצה גם בישראל, אחרי שכוכבת הרשת חן טל כבר אמרה בעבר שהיא משמשת עבורה כמודל לחיקוי.

כמו תמיד, התגובות הכי מוצלחות הגיעו מפארודיות שכבר החלו לזרום ברשת. אחת מהן מציגה על השער את מיס פיגי וקרמיט בפוזה לוהטת כמעט כמו במקור, והשנייה את צמד הסטלנים הבלתי ניתן להפרדה, סת' רוגן וג'יימן פרנקו, מדגמנים חתונה בעצמם.

 

קרמיט ומיס פיגי
קרמיט ומיס פיגי
סת' רוגן וג'יימס פרנקו
סת' רוגן וג'יימס פרנקו