דארת' סוודר: 5 סוודרים הורסים לכירבול חורפי שצריך בארון

סופסוף חורף, סופסוף גשם סופסוף סוודרים! בתור מעריצות נלהבות של הפריט האגדי (שהוא למעשה פריט נייד של כירבול), לא ניתפס לא מוכנות

סופסוף סוודר! השראה: שאטרסטוק
סופסוף סוודר! השראה: שאטרסטוק
30 באוקטובר 2017

יש! סופסוף אפשר לעלות על הכסא של המחשב, להיצמד לארון, להסתכן בנפילה ולהוריד את שלל הסוודרים שלנו למדפים התחתונים בהישג יד. כל מעריצי הפריט הסרוג יודעים שאין שומדבר שיכול להשתוות לכירבול ראוי עם סוודר טוב – הם יכולים להיות בצבע אחיד, או בשלל צבעים מטופשים (הי יד שניה), משובצי פנינים או עם פרנזים. הכל הולך. זוהי ההזדמנות להצדיע גם לאומת הסווטשירטים, אבל עם כל הכבוד – סוודר הוא פריט יותר קל מסווטשירט וכשלובשים מיליון שכבות בחורף זה גם הופך להיות שיקול. כך או כך, קבלו 5 המלצות שלנו לסוודרים (וסווטשירט אחד שהסתנן) שאיתרנו ברחבי הרשת, או במילים אחרות, הכיני ארונך לחורף, סוודר איז קאמינג!

אדום אדום

סוודר אדום של אסוס
סוודר אדום של אסוס

כזכור, כבר התבשרנו שהחורף הזה נלבש בעיקר אדום והסוודר הזה של אסוס עושה חשק מיוחד ליישם. אנחנו עפנו על טקסטורת החבלים ועל הגולף שנראה נעים ולא חונק. מיועד למי שלא מפחדת להתבלט בשטח – בגלל הצבע יש מצב שלא יהיה ניתן לחרוש עליו. סוודר אדום של אסוס, 138 שקלים, (ומי שתזדרז תוכל להינות מ-20 אחוז הנחה ולשלם 110 שקלים בלבד).

בייסיק ביצ'

גולף בייסיק של עדיקה
גולף בייסיק של עדיקה

גולף שחור בסיסי בארון הציל אותנו לא פעם בעת צרה. אפשר מתחת לשמלת כתפיות מגניבה, אפשר מתחת לסוודר שעשוי מצמר דוקרני (לכולנו יש בארון את הסוודר שמגרד לנו בצוואר ואנחנו מתבאסות ללבוש אבל לא רוצות לוותר עליו ולהעביר הלאה. זה הפיתרון) ובעיקר אפשר ביום שלא יודעים מה ללבוש ורוצים לפתור את הבעיה בשניה. איטס בייסיק, ביצ'ז. את הסוודר השחור אפשר לקנות כאן במחיר של 99 שקלים.

הכי קרוב שנגיע לפראדה

סוודר של אורבן אאוטפיטרס
סוודר של אורבן אאוטפיטרס

View this post on Instagram

Happy New Waffles.

A post shared by Alexa Chung (@alexachung) on

אורבן אאוטפיטרס מציגים את הגירסה שלהם לסוודר הגברי של פראדה שנחרש על ידי אלכסה צ'אנג בחורף האחרון. הסוודר המקורי של פראדה עולה 1895 שקלים, למי שתהתה. בכל מקרה מדובר בחיקוי לא רע, בעיקר כי השילוב של אפור-ירוק-לבן עובד ביחד. צרפי לו מעיל שחור ארוך עד לקרסול ואולסטאר ואת מסודרת. 241 שקלים. 

ספורטי ספייס

סווטשירט מושלם של אדידס
סווטשירט מושלם של אדידס

מה שכיף בלבישת לבן בחורף זה שהצבע הופך למגה בולט כי הכל מסביב אפור. הסווטשירט הזה יחזיק איתך לכמה שנים טובות עד שיהפוך לפיג'מה כיפית והריצ' רץ' ליד הצוואר על הכתף מדבר אלינו מאוד. מלעיטות את זה עם מעיל מנומר ועפות על החיים. 299 שקלים. 

כירבול קטלני 3

סוודר משגע של פרי פיפל
סוודר משגע של פרי פיפל

הסוודר הזה של פרי פיפל עושה לנו חשק ללבוש אותו רצוף עד מרץ לכל הפחות. במקום החמודה שבתמונה, אנחנו היינו לובשות את זה עם מכנסי סקיני שחור או טרנינג אפור היי, זה אנחנו. השתכנעתן? שיהיה בהצלחה עם המחיר. 378 שקלים.