יוצאות מהטרנינג

גדעון אוברזון ורשת קסטרו חושפים את קולקציית בגדי הים המשותפת

הקולקציה של גדעון אוברזון לקסטרו. צילום: דודי חסון
הקולקציה של גדעון אוברזון לקסטרו. צילום: דודי חסון

לפני כחודש נודע דבר שיתוף הפעולה המבורך בין קסטרו וגדעון אוברזון, שיוצר לרשת קולקציית קפסולה של בגדי ים. כעת נחשפים הדגמים שיוצעו לרכישה בסוף מרץ 2014.

מתמונות הקטלוג הראשונות נוצר הרושם שהסגנון המוביל הוא תמהיל מדולל של הקו שיצר המעצב לגוטקס בעבר, ובו נגיעות של עבודת יד מוזהבת על רקע שחור, צבעוניות חזקה שמזוהה עם קולקציות קרוז וחלוקה שווה בין בגדי ים שלמים, מאופקים ומחמיאים, לדגמי ביקיני חושפניים יותר.

שלם ומושלם. אוברזון לקסטרו (צילום: דודי חסון)
שלם ומושלם. אוברזון לקסטרו (צילום: דודי חסון)

גם בתוך שתי הקבוצות הללו קיימת התפלגות למנעד גזרות: בדגמי הביקיני ניתן לבחור בין גזרת מעטפת שחלקה העליון מחביא מחוך פנימי ותחתונים בחיתוך מותן גבוה לדגם משולשים ספורטיבי וחסכני יותר בבד בדפוס גרפיטי שחור-לבן. קבוצת בגדי הים המלאים יצירתית אף יותר, עם דגם סטרפלס בעל מחשוף גב עמוק, דגם שלם בעל מחשוף קלאסי מרובע עם אלמנט קשירה מודולרי באזור הבטן, בגד ים בעל מחשוף וי עמוק עם תמיכה פנימית בעיטור עדין של מטבעות זהב ודגם משולשים שלם בעל ניחוח רטרו מתוק שנראה כמו הגרסה הבגד ימית לשמלה האייקונית של מרילין מונרו באדום לוהט.

מתכוננות לקיץ. קולקציית אוברזון לקסטרו (צילום: דודי חסון)
מתכוננות לקיץ. קולקציית אוברזון לקסטרו (צילום: דודי חסון)

הוורסטיליות הזו והעובדה שבקסטרו מעידים שכל דגם נמדד על דוגמניות שונות ממידה 36 ועד מידה 44, להבטחת תמיכה והתאמה מרבית, מעידים על הכוונה של הקולקציה לפנות לכמה שיותר נשים בגילים שונים ובעלות ציפיות מגוונות – מעבר לקהל הליבה הצעיר של הרשת.

החל מסוף חודש מרץ בחנויות רשת קסטרו