האפוקליפסה כבר כאן: סנדלי הפלטפורמה של קרוקס אזלו מהמלאי

המחלה האוטו־אימונית שגורמת לאנשים להימשך לנעליים מכוערות מתפשטת לכדי מגפה. במקביל, נמשכות ההשערות לגבי מי רכש את הדגם בצבע "סחלב פראי"

אמאל'ה. האפוקליפסה של קרוקס
אמאל'ה. האפוקליפסה של קרוקס

למה העולם ממשיך לרצות נעליים מכוערות? האם זאת מחלה אוטו־אימונית? רק בשבוע שעבר דווח כאן על חשבון האינסטגרם שמוקדש כולו לתפלצות הרגליים שפוקדות את מסלולי התצוגות. כעת מדווחים באתר Dazed כי אזל מלאי הדגם החדש של יצרנית הבלהות הסדרתית, קרוקס. הדגם, Cyprus V Crocs, הוא היבריד של סנדל הרצועות של המותג עם עקב פלטפורמה שמנמן בסגנון ניינטיז. נכון לעכשיו, כל האקזמפלרים של הסנדל (שיוצר בצבעים לבן, שחור, ו"סחלב פראי") נקנו גם מאתר החברה וגם מאמזון.

עוד כתבות מעניינות:
האינסטגרם שמוקדש לנעלי מעצבים מגוכחות
מעצב נעלי הגברים שאתם חייבים להכיר
בני הנוער התל אביבים שמתלבשים הכי נכון

נראה שקרוקס שולחים מסרים מטעים לצרכני אופנה מבולבלים מאז שהמעצב קריסטופר קיין העלה אותם למסלול במהלך שבוע האופנה של לונדון בשנת 2016. במסגרת אותו מהלך משונה, הדביק קיין אבני חן לא מלוטשות על גבי הדגם הקלאסי של המותג – והוביל עשרות עיתונאי אופנה לפתח תיאוריות על כוונתו. כמה שבועות לאחר מכן, חברו המותגים אג וטיבה ויצרו דגם פוצע עיניים שהעניק לסנדלי את הדבר שחסר להם באופן מובהק: בטנת פרווה.

הבלבול הפך למפרצת מוחית שנה לאחר מכן, כשבלנסיאגה העלו למסלול נעלי קרוקס עם
פלטפורמות, ותמחרו אותן בלא פחות מ־600 ליש"ט. ככל הנראה, כל מה שנותר לקרוקס לעשות היה להתפרץ לדלת הפתוחה לרווחה שחיכתה להם, רגע לפני שהכרזנו רשמית על תחילתו העתיד הדיסטופי.