ילידות אייטיז: טבעת האולטרון שתמיד רציתן כבר כאן

פט בנטאר, וולטרון והבאנגלס - כולן דמויות נערצות על גל פולק - הפכו לשמות של דגמי תכשיטים צבעוניים ומשמחים להפליא שהיא מעצבת ויוצרת בעצמה בהשראת האייטיז. עכשיו גם אתם יכולים להשיג את טבעת האולטרון שתמיד רציתם

תכשיטים של גל פולק. צילום: יח"צ
תכשיטים של גל פולק. צילום: יח"צ
15 באוגוסט 2018

כמו הרבה דברים אחרים, הסיפור של גל פולק, עיתונאית לשעבר בת 28, התחיל בטבעת. "היה לי עיצוב מסוים בראש של טבעת שנורא רציתי אבל לא הצלחתי למצוא אחת כזאת בשום מקום", היא מספרת. "בסופו של דבר החלטתי להכין אותה בעצמי בעזרת הכלים שלמדתי בקורסים שלקחתי במהלך השנה, שעסקו בעיצוב וביצירה. התחלתי לענוד אותה ואנשים ברחוב לא הפסיקו להתלהב ממנה".

https://www.instagram.com/p/Bl44Y5YAFmE/

בערך סביב אותה תקופה פולק החליטה שנמאס לה להעביר כל יום מול מחשב ושבעצם בא לה לעשות משהו עם הידיים. בתוך כמה חודשים, פט בנטאר, וולטרון והבאנגלס – כולן דמויות נערצות על פולק – הפכו לשמות של דגמי תכשיטים צבעוניים ומשמחים להפליא שהיא מעצבת ויוצרת בעצמה, בהשראת העשור האהוב עליה. העגילים, הצמידים, הטבעות והשרשרות האלה עשויים ממתכות מצופות כסף ומאבני סוורובסקי צבעוניות. מחירם נע בין 100 ל־250 ש"ח וניתן להזמין אותם דרך עמודי הפייסבוק של המותג של פולק, שזכה לשם הלא מאוד מפתיע Sparkles.

 

"אסתטיקה של האייטיז תמיד הייתה משהו שאפיין אותי: הבית שלי נראה ככה, הבגדים שלי נראים ככה, זה היה רק טבעי שהתכשיטים שלי ייראו ככה", מסבירה פולק ומוסיפה: "נורא כיף לספוג כל היום דמות או שיר ולנסות לתרגם אותם לעיצוב תלת ממדי בצורת תכשיט".

בפייסבוק ובאינסטגרם