צמר, צמר לך

קולקציית החורף של קאלה רק עושה חשק לכמה מבולים ואיזה הוריקן קטן. רטרו לכולן!

קאלה
קאלה
1 בדצמבר 2013

לפני שניגש לעצם העניין, קבלו חדשה מרעישה מבית קאלה: בקרוב מאד תצטרף קאלה לשורה ארוכה של מותגי אופנה שהפנימו את מה שנטלי מסאנה, מייסדת נט־א־פורטה הבינה כבר לפני למעלה מעשור: לאנשים כבר קצת אין כוח לדשדש לקניון על מנת לרכוש פריטי אופנה וסבבה להם לגמרי לעשות את זה מהבית, באינטרנט, כשהם רובצים על הספה בטרנינג. כך שאם גם אתן נמנות עם חובבות המותג הנשי והרומנטי הותיק, לא רחוק היום שבו תוכלנה לפנק את עצמכן באיזו שמלה או סנדל בקליק אחד וגמרנו.

מפיחה חיים בחורף. הקולקציה הקרירה של קאלה (צילום: דודי חסון)
מפיחה חיים בחורף. הקולקציה הקרירה של קאלה (צילום: דודי חסון)

עכשיו אתן בטח תוהות אילו ממתקים הכינו לנו העונה בקאלה. ובכן, הקולקציה החורפית, שאותה מציגה זו העונה השנייה השחקנית עמית פרקש (אם לומר את האמת אנחנו קצת מתגעגעות לנטע גרטי, אבל אחרי שזו שימשה פרזנטורית למופת במשך חמש עונות רצופות, היא כנראה החליטה שדי לה, ואנחנו מפרגנות) כוללת מבחר גדול של פריטים שעוצבו בהשראת סגנונות מגוונים – רטרו, רומנטי ואפילו גברי. כמו תמיד, הקולקציה רחבה למדי בהיקפה, וכמה פריטים שווים במיוחד צדו את עינינו: טוניקת אובר סייז בסגנון אינדיאני־שבטי, ז'קט משובץ מצמר עבה, חצאית צמר בגזרת A, סקיני ג'ינס בגוון זהב בוהק, מכנסי טייץ עבים ומחממים, מעיל פוף בגווני כחול מעושן (שאלוהים יודע מתי יהיה פה קר מספיק בשביל ללבוש אותו ללא סכנת התאדות), או שמלת מקסי מבד פליסה עם הדפס פרחוני בסגנון מזרח אירופאי.

אפשר איזה מבול, משהו? קאלה (צילום: דודי חסון)
אפשר איזה מבול, משהו? קאלה (צילום: דודי חסון)

את פריטי הלבוש משלימה מחלקת אקססוריז מרשימה בהחלט, שמאפשרת יצירת טוטאל לוק ומייתרת את חיפוש "הנעליים שמתאימות לשמלה" או "הקלאץ' שהולך עם המכנסיים" או "הצעיף בגוון של העליונית" בשדות זרים: נעלי סירה ומגפונים, צעיפים, מטריות, כובעי צמר, תיקי סבתא בשילוב גובלן ועוד.

להשיג בסניפי קאלה, דיזנגוף 184, תל-אביב, שנקין 31, תל-אביב, קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, שדרות ממילא ירושלים וגרנד קניון חיפה; calafashion.co.il