צריכה ספייס: אריאנה גרנדה ונאס"א משיקים ליין בגדים חללי

אלילת הפופ חוברת לסוכנות החלל האמריקאית ומשיקה קולקציית מרצ'נדייז בהשראת המותג חוצה הגלקסיות. חגרו חגורות, ישרו את המושבים והתכוננו לעוף

עפה. אריאנה גרנדה
עפה. אריאנה גרנדה
18 באפריל 2019

כוכבת הפופ שמבלה את השנה האחרונה בלקחת לנו את הלב פיסה אחר פיסה, עשתה זאת שוב בסוף השבוע האחרון, בו מצאה לעצמה מקום בטוח בין דפי ההיסטוריה עם ההופעה המדהימה ושומטת הלסתות שלה בפסטיבל קואצ'לה. גרנדה בת ה-25 היא הזמרת הצעירה ביותר שזכתה להוביל את הפסטיבל המסורתי והאישה הרביעית בהיסטוריה (!) אחרי ביורק, ליידי גאגא וביונסה שזכתה בכבוד. ההופעה האיקונית שברה את הרשת, כללה אורחים מפתיעים כמו ניקי מינאז', פי דידי, הראפר מייז וחברי להקת NSync מינוס ג'סטין טימברלייק שכנראה היה עסוק בדיוק לקמפיין האופנה החדש שלו עם דיזל.

אריאנה מופיעה בניו יורק. צילום: GettyImages
אריאנה מופיעה בניו יורק. צילום: GettyImages
נאס"א. צילום: ShutterStock
נאס"א. צילום: ShutterStock

עוד כתבות מעניינות:

הלוקים הטובים (ואלה שנשמח לשכוח) של אריאנה גרנדה
קולקציית האיפור בהשראת מרשעות דיסני שבא לנו דחוף
גם אריאנה נפלה: טרנד הדפס הפרה שמטריף את הרשת

מטר הכוכבים שנחת על הבמה בקואצ'לה היה רק הכנה לשיגור ההפתעה החשובה באמת למעריצים של ארי – קולקציית ביגוד בשיתוף לא אחרת מאשר נאס"א (כן, אלה שמטיסים חלליות). שיתוף הפעולה המדובר נולד בעקבות הלהיט NASA מאלבומה האחרון Thank U, Next, המדבר על הצורך בקצת ספייס. אחרי צאת האלבום נאס"א הרימו לארי בטוויטר על כך שמיתגה אותם כטרנד וכעת מגיעה התוצאה: קולקציה לא מהעולם הזה.


 הקולקציה מאופיינת בקו הויזואלי המזוהה עם נאס"א – החל בפונט המוכר ועד להדפסים חלליים, כולם עם רפרנסים לאריאנה ולחגיגת פסטיבל קואצ'לה. חולצות, סווטשירטים וקפוצ'ונים עם הכיתוב I'ma need space מתוך השיר והשורה הפותחת בקולה של שאנג'לה לקוויפה ואדלי ממירוץ הדראג של רופול – One small step for woman, One giant leap for womankind. בולט במיוחד הוא סווטשירט לבן עם רוכסן, עליו כתובים בפונט החללי של נאס"א תאריכי המופעים בקואצ'לה. בנוסף, תוכלו למצוא משקפי שמש שקופים חיזריים שישלימו את הלוק.

צילום מסך shop.arianagrande.com
צילום מסך shop.arianagrande.com
צילום מסך shop.arianagrande.com
צילום מסך shop.arianagrande.com

רגע אחרי החללית הישראלית המרוסקת (סמל לגורל הפוליטי של המדינה?), אנחנו מבינים שאין לנו יותר דמעות לבכות וחושבים שזה זמן טוב להתפנק בקצת Me time. מה מדבר ערב של חיפוש עצמי יותר משופינג אינטרנטי אל תוך הלילה? צאו קצת מאסוס ותעשו צעד קטן לעבר האתר של ארי ותעשו טובה לאנושות כולה.

להשיג כאן

אריאנה גרנדה בקליפורניה. צילום: GettyImages
אריאנה גרנדה בקליפורניה. צילום: GettyImages