הכל אני יכול: קניה ווסט מציג כפכפים מטרילים במיוחד

המוזיקאי לקח הפסקה קלה מציוצים קונספטואליים וצייץ בטוויטר שלו תמונה של כפכפים כחולים, כנראה מתוך קולקציית Yeezy חדשה. האינטרנט חוגג בשלל תגובות מקוריות וקובע "זה נראה כמו לגו"

קניה ווסט (צילום: Getty Images)
קניה ווסט (צילום: Getty Images)

בין הקלטת אלבום חדש לכתיבת ספר פילוסופי בטוויטר, קניה ווסט חשף לעולם (באמצעות טוויטר, כי הרי) את העיצוב החדש שלו לליין ה- YEEZY המשותף שלו עם אדידס הכולל, מלבד נעלי ספורט כעורות כמיטב המסורת, גם כפכפים בצבע כחול שהותירו אחריהן אדמה חרוכה של תחושות מעורבות.

עוד כתבות מעניינות:

הקולקציה החדשה של "בורן פרום רוק": הרמוניה מחוספסת ואלגנטית
מדור חיי לילה חדש: בליינים לוהטים שנתפסו בעדשה
הרשת גועשת: דובוני הגומי הטבעוניים שגורמים לשיזוף מושלם

האינטרנט החל מייד לעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – צחוקים וממים על העיצוב החדש של קניה שלמען האמת נראה כמו הטרלה שהוא בקושי טורח להסתיר. חיש מהר החלו ההשוואות לקרוקס הכעורות של בלנסיאגה ואילו המחמירים טענו כי הכפכף של קניה מזכיר להם דווקא קוביית לגו ענקית.

זוהי לא הפעם הראשונה שווסט מנצל את עמדתו כמוביל דעת קהל לגחמות אופנתיות שונות ומשונות שנעות בין בדיחה פנימית לסחבות תמוהות. ווסט כבר הציג קולקציות שנראו כמו ערימת בגדים של ויצ"ו, כולל הקרעים וכל הווג'רס, וגם קולקציות לנשים שבאות לעבודה עם חזיה ומכנסיים – בעדיפות לשם משפחה כמו קרדשיאן. אגב, רק לאחרונה אמר השחקן שיה לה בוף בראיון כי קניה ווסט פשוט לקח לו את כל ארון הבגדים, וצילומים אחרונים של קים אכן מאשרים כי ווסט לוקה באובססיה קלה, או חריפה.

https://www.instagram.com/p/Bg4DnvhlQV5/

כך או כך, אלו מיטב התגובות של הרשת לכפכפים החדשים של ווסט: