חצי הCOS הריקה: עוד רשתות שצריכות להגיע לישראל

ההתלהבות מכניסת COS ארצה עדיין לא שככה אבל אנחנו כבר מביטים קדימה. איזה עוד רשתות חייבות לעשות עליה ולהתיישב בלבנט?

סניף של ספורה. צילום: גטי אימג'ס
סניף של ספורה. צילום: גטי אימג'ס

Urban Outfitters

מה עוד אפשר להגיד על הרשת שמאלצת אותנו להתחנן לכל חבר שנוסע לארה"ב שיביא לנו חבילה? מי שביקר בניו יורק בטח זוכר את הכיף בלראות את הלוגו שלהם מתנוסס מכל פינת רחוב שניה ואת הריגוש שבכניסה לאחורי החנות, היכן שאוצרות הסייל שוכנים. הרשת מציעה פריטי קז'ואל בניחוח היפסטרי, שמלות אווריריות ובגדים שמיועדים בעיקר לאנשים בשנות ה-20 שלהם שעדיין לא מיצו את הוצאת כספי המלצרות על חולצות כותנה ממותגות ויקרות.

https://www.instagram.com/p/BSEEtaAAxwr/

AllSaints

המותג הבריטי מציע פריטים עם שיק רוקנרולי ונינוח. יש פה בגדים בגזרות מדויקות ופריטים שילוו אותך מספר עונות ואפילו שנים. טווח המחירים לא זול, אבל איך שרה ביונסה, pretty hurts.

יוניקלו

המעיל של יוניקלו הפך לבן בית בארונו של כל ח"כ ישראלי מה שגרם לצניחה קיצונית במדד הקוליות שלו אבל אל תשכחו שיש שם עוד פריטי בייסיק נהדרים, נעימים, זולים ושימושיים בטירוף. יוניקלו הוא המקום שבו החלום להגיע לעבודה עם טרנינג שנראה סופר ייצוגי – יכול להתגשם ובענק.

https://www.instagram.com/p/BRg57agAm3e/

And Other Stories

כן, אנחנו יודעים שהשם הזה כולל גם את הסימן המעצבן & אבל זה הופך לנו את הכותרת אז הרחבנו. בכל מקרה, מדובר בעוד להיט מאת בית היוצר של H&M שפונה לקהל בוגר יותר, ממוקד יותר ואופנתי יותר. בניגוד לרשת COS, עוד חברה בת של הקונצרן השוודי, פה אין רק צבעים מונוכרומטיים וסטייל מאופק. פה אפשר למצוא גם דברים שמושפעים מטרנדים עכשווים אבל לא באופן קורבני, אלא מתוחכם.

Anthropologie

"הלקוחה שלנו היא אישה יצירתית שרוצה להיראות כמו עצמה, לא כמו ההמונים. יש לה חוש הרפתקנות בכל הנוגע למה שהיא לובשת. אופנה חשובה לה, אבל היא עסוקה יותר מידי בחיים מכדי להישלט על ידי טרנדים עכשווים. עבורה, המותג שלנו הוא מקום בו היא יכולה ללכת לאיבוד כדי למצוא את עצמה". גם אנחנו הזלנו דמעה לאור המניפסט המרגש באתר אנתרופולוג'י אז הבאנו לכם אותו במלואו. במילים אחרות: בגדים לנשים שעברו את גיל אורבן אאוטפיטרס אבל לא מתלהבות מזארה ומחפשות משהו אחר, הן ברמת העיצוב והן ברמת המחיר. כן כן, יש כאלה שמחפשות לשלם יותר על בגדים ובדיוק כאן הן מוצאות את השמלות הבוהמייניות שלהן.

 

Office

ים מותגים, מיליון אופציות, מחירים נוחים וכל טרנד אפשרי בעולם בערך לאלה שמעוניינות להישאר עם יד על הדופק. סניקרס, עקבים, סנדלים, כפכפים וכל מה שמודבק לו סוליה. חנות שתמיד שווה להיכנס אליה בעת שיטוט לונדוני כדי לראות את אגף הסייל כי יש מציאות.

Sephora

כל תכשיר לשיער שהומצא אי פעם – נמצא כאן. גם כל צבע של איפור. כל שפתון, כל קרם, כל גוון, כל צללית, כל סטיק וכל שטות שאיזה תאגיד קפיטליסטי דוחף לך לפרצוף, הכל ממש נמצא פה. אם יש לך יום שיער רע, המקום שתירצי להנתחם בו הוא ספורה, פחות סופרפארם.

https://www.instagram.com/p/BQ1WOh0g-5M/

https://www.instagram.com/p/BQMIXO0Avir/

Primark

המקום בו שטר של עשרים פאונד שווה מלתחת קיץ שלמה+100 בגדי ים+בגדים לחורף הבא+7 טון אקססוריז. כל כך זול שלפעמים מתעצלים למדוד. מה נאמר ומה נגיד, האושר שפריטים בשווי שני פאונד יכולים להקנות לבחורות זה באמת דבר מוזר. פה כל אחת מרגישה כמו לאה שנירר ומוצאת הכל – חולצות, שמלות, חצאיות, אקססוריז ותיקים. כל מה שקז'ואל, טרנדי (יש שיגידו קורבן טרנדי) ועשוי מפוליאסטר – מחכה שם.

https://www.instagram.com/p/BSJxBd8AEks/

MUJI

כל האנשים שאוהבים את מוג'י הם או סטודנטים בבצלאל/סטודנטים בשנקר/סטודנטים במכללה שקרית כלשהי/אנשים שחיו כמה חודשים בברלין והוציאו שם את כל החסכונות שלהם. מחברות, עטים, פיצ'פקס לבית ושלל מוצרי נוי שמיועדים לאנשים שמתייחסים לביתם כאל יישות ולא כאל חלל מגורים שעלול להתבלגן מידי פעם. בקיצור זו החנות שאנחנו רוצים עבור כל חברינו שלא בכבוד שלהם לקנות מחברת של דף רם או פורצלן במקס סטוק. לכו לכו.

https://www.instagram.com/p/BR3vNyODONd/

UNIF

חלאס, עד מתי רשעים יעלוזו וניאלץ להזמין מאסוס מותגים שצריכים פה נציגות משלהם?! נקעה הנפש, תנו לנו פה יוניף. כל מה שכיף, הומוריסטי, צעיר ורענן. לא לאנשים שלוקחים את עצמם ברצינות ולא לאנשים שלובשים רק שחור (בווווווווורינג).