כך תרימו אירוח ביתי ברגע האחרון

הזמנתם חברים אליכם ברגע האחרון? אל דאגה. סידרנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להרים אירוח ביתי מנצח

חיית מסיבות. צילום: שאטרסטוק
חיית מסיבות. צילום: שאטרסטוק
9 במרץ 2017

תוכן ממומן | יקבי כרמל

1. תנו במיקס

אין דבר נורא יותר מהשקט התעשייתי של מציאת נושא שיחה חדש. אתם רוצים ראשים מהנהנים בקצב וזמזומים לא מדויקים של שירים מוכרים. אין לכם זמן לברור בקפידה את פלייליסט היוטיוב המושלם? אין בעיה. כניסה מהירה לאתר MixCloud או הרשמה ל-Apple Music תפרוש בפניכם מגוון פלייליסטים מגניבים ומרימים.

2. תאכלו משהו

לא, הם לא אכלו בבית וזה שאתם מזמינים אותם ברגע האחרון לא ממש משנה. אנחנו ממליצים לכם לשמור אבוקדו בהישג יד – רסקו אותו לגוואקמולי, הוא ילך נהדר לצד ירקות וחטיפים שיש לכם בבית (אנחנו ממליצים על נאצ'וס).

גוואקמולי בחמש דקות

מה אתם צריכים?

2 אבוקדו
¼  בצל
¼  פלפל אדום
1 עגבניה
מלח
פפריקה

ומה עושים עם כל הכיף הזה?

קלפו את האבוקדו, חתכו אותו לרצועות קטנות ומעכו אותו בקערה
הוסיפו את הבצל, מעט פפריקה ומלח (ניתן להוסיף מעט שמנת חמוצה)
ערבבו והגישו

[tmwdfpad]

3. אז מה שותים?

המלצה שלנו? לכו על משהו שכולם יזרמו עליו, רצוי קליל ומבעבע – Sparkling Buzz של יינות כרמל יעשה את העבודה. גם מתוק, גם קליל וגם מבעבע. כוסות גבוהות, שאריות חמוציות שנשארו לכם במקפיא, קצת נענע והרמתם ברגע בר אקטיבי. אם ממש בא לכם להשקיע, הנה מספר קוקטלים שישדרגו לכם את הערב.

פנקו בקוקטייל. צילום: בן יוסטר, סטיילינג: אינה גוטמן
פנקו בקוקטייל. צילום: בן יוסטר, סטיילינג: אינה גוטמן

4. האווירה משנה

אל תגידו לאף אחד לומר לכם אחרת. בין אם מדובר בסט כלים צבעוני שאתם שומרים למקרים מיוחדים, שרוול כוסות חד פעמיות צבעוניות, קשים עם עיטורים או נורות לדים שיקשטו את הדירה – זה יגרום למוזמנים שלכם להתפעל מחוש האירוח המשובח שלכם. נתתם לעצמכם יותר מחמש שעות לפני שכולם מגיעים? מעולה. ברחובות מטלון וכפר גלעדי תוכלו למצוא אינספור חנויות שמציעות בדיוק את זה.

 

קשיות מעוטרות. צילום: מאתר "שמחה זה אנחנו"
קשיות מעוטרות. צילום: מאתר "שמחה זה אנחנו"

5. הצטיידו ברעיונות למשחקים

סחי? תחשבו שוב. גם לשיחות נפש והשלמת פערים יש גבול. אל תגרמו לאורחים שלכם לבעוט בעצמם על שהגיעו, שברו את הקרח והשאירו אותם בעניין באמצעות משחקים. הפתרון המהיר ביותר יהיה המשחק ״!Heads up״. שרבטו על פתקים שמות מוכרים, הדביקו אותם בסלוטייפ על מצחיהם של הסובבים ותשאירו אותם לנחש מי הם. הצעה נוספת היא שובר הקרח הידוע, ״Never״, קצת שאלות מביכות לא הרגו אף אחד. נקודה חשובה: אל תכפו עליהם את המשחקים. הם עלולים להסתפק בשיחה ארוכה ומייגעת על כמה קשה היה להם בתקופת המבחנים האחרונה או על הבוסית האיומה שלהם, וזה בסדר.