רגע לפני החגים: 5 טיפים שהופכים כל אירוח למושלם

מה מכינים לקינוח, מהי כמות סבירה של נשנושים ואיך תתאימו את אופי המפגש הכי טוב לאורחים שלכם? סידרנו לכם את הטיפים שיסדרו לכם ערב מושלם

טיפים לאירוח. צילום: שאטרסטוק
טיפים לאירוח. צילום: שאטרסטוק
23 באוגוסט 2018

תוכן שיווקי

בעידן המודרני בו הכל נעשה בעבודת יד, DIY, ומועלה לביקורת כלל הנוכחים ברשתות החברתיות, אירוח ארוחות חג הפך לפרויקט של ממש, כאשר כל אחד רוצה שיכריזו כי החג שהוא אירח היה החג המושלם ואנשים רבים נעזרים באנשים מקצוע לשם תכנון החג, הלוואה לקראת תקופת החגים ועוד. אירוח בלתי נשכח הינו כזה שבו כלל האורחים נהנים משלבי הערב השונים, ואנחנו אספנו בשבילכם כמה טיפים שיסייעו לכם בתכנונו.

אז הנה 5 טיפים אשר הופכים כל אירוח למושלם

דעו מי הם אורחיכם: מגוון המאכלים העומד לרשותנו בעידן המודרני מציב בפנינו בעיה- אנשים רבים נמנעים מאכילת מוצרים שונים כגון מוצרי חלב או בשר (או שניהם), פחמימות, תבלינים מסוימים כגון קינמון ועוד. ככל שתכירו את ההעדפות של האורחים שלכם טוב יותר, כך תוכלו לתכנן את המנות השונות והארוחה כולה טוב יותר, ולוודא כי לכל אחד יהיה לפחות משהו אחד שיוכל לאכול וליהנות ממנו.

האירוח המושלם. צילום: שאטרסטוק
האירוח המושלם. צילום: שאטרסטוק

הכינו נשנושים: בין אם מדובר בארוחת חג או מפגש חברי באחד מימי החופש, לעיתים קרובות ערבים שכאלה כוללים גם אנשים שהגיעו מרחוק ובדרך כלל הגיעו רעבים. הכינו נשנושים מהם יוכלו האורחים ליהנות עוד בטרם תחילת הארוחה המרכזית של הערב, אולם וודאו כי אין בהם די בכדי למלא את האורחים לחלוטין.

וודאו כי לכל אחד יש משקה ביד: למשקאות חשיבות רבה בהחזקת הערב פעיל לאורך זמן ותחושת הנוחות וההנאה של האורחים. התחילו את הערב בהגשת משקאות קלים וסיימו אותו בהגשת משקאות חמים (רצוי עם הקינוחים), כאשר כמובן במידה וכולם כשירים לכך ניתן להגיש גם משקאות חריפים בשלבים שונים, ובייחוד במהלך הארוחה.

משקה לכל אחד. צילום: שאטרסטוק
משקה לכל אחד. צילום: שאטרסטוק

זכרו כי לקינוחים יש קיבה נפרדת: אמנם קינוחים לא מגיעים באמת לקיבה נפרדת, אולם רוב האנשים מעוניינים בקינוח גם אם הם הכריזו כי הם "מפוצצים" מהצלי. לאור האמור, הכינו מבעוד מועד מגוון קינוחים וסדרו אותם בצורה יצירתית, כך שתוכלו להגיש אותם כמה דקות לאחר סיום הארוחה ולהציע לאורחים שלכם חוויה קולינרית מלאה.

משהו מתוק לסיום. צילום: שאטרסטוק
משהו מתוק לסיום. צילום: שאטרסטוק

כמה נקודות לעריכה איכותית: עריכת שולחנות מיוחדים הינה אומנות של ממש, אולם כל אחד יכול לשדרג את שולחן האוכל שלו בצורה פשוטה וקלה. בחרו פלטת צבעים אשר כוללת שניים-שלושה צבעים המשתלבים יחד, ושלבו ביניהם בפרטים השונים הנמצאים על השולחן- מפיות, צלחות, כוסות, פרחים וכדומה. מומלץ לעשות שימוש בעיקר בצבעים הסולידיים מקרב הגוונים שבחרתם, ולהשתמש בצבעים הנועזים יותר רק מידי פעם.

בעזרת טיפים אלו תוכלו ליצור עבור האורחים חוויה בלתי נשכחת

עקבו אחר הטיפים בכתבה זו ותוכלו להבטיח אירוח מושלם אשר יספק לכל אחד מן האורחים חוויה מהנה. שחקו עם אפשרויות העיצוב ומגוון המנות שניתן להכין, וזכרו- תרגול מוביל לשלמות! ולכן ככל שתארחו יותר, כך תהפכו לטובים יותר בהפקת ערבים בלתי נשכים.