לבד על הגג: 10 מתנות ולנטיינ'ז לאדם שאתם הכי אוהבים (אתם עצמכם, כמובן)

אם אתם לא יכולים לאהוב את עצמכם איך לעזאזל תוכלו לאהוב מישהו אחר? תצטלמו בעירום, תבחרו כבר קעקוע ותסתמו קצת. קבלו 10 רעיונות למתנות וולנטיינ'ז לאדם שיהיה שם אתכם עד הסוף

אהבה עצמית עכשיו! "המיטה", צילום: אופק בירנבאום
אהבה עצמית עכשיו! "המיטה", צילום: אופק בירנבאום
13 בפברואר 2019

וולנטיינ'ז הוא מאורע מתיש ממש כמו שידור חוזר של חברים או פרצי נוסטלגיה של שנות ה־90. זה לא קשור לכך שאין לנו מישהו קבוע להתכרבל איתו, זוגיות זה פאסה. לעומת אהבה עצמית טהורה, לעומת זאת היא משהו כל כך נכון שמצאנו לפחות עשר דרכים להשקיע בעצמכם ולא רק דרך אסוס. לא, אנחנו לא מעודדים נרקסיזם, פשוט פועלים לפי המשפט העתיק שחכמים כבר אמרו לפנינו "אם אין אני לי, שילכו כולם כוסומו".

עוד כתבות מעניינות:

משחי אל שחי: האם "ינואר השעיר" יכול לתפוס גם בארץ?
לכבוד הוולנטיינ'ז דיי: 10 קעקועי לבבות שדווקא כן עושים את זה נכון
ממעמקים: הסטייליסטית שהפכה פנינים מגולפות לעיסוק מעצים

1. הצטלמו בעירום

אבל האמנית הוויזואלית אופק בירנבאום מתמחה באיפור אמנותי וצילומי קונספט שיגרמו לכם להתאהב בעצמכם ולרצות לתלות את התמונה שלכם בסלון. הכישרון שלה זה לחלץ מכם באיפור, תפאורה ופריימים מכושפים את הלוחם הדות'ראקי הלוהט שנועדתם להיות או את חד הקרן היפהפה שאתן. בפרויקט חדש ומסקרן שנקרא "המיטה" היא תיקח אתכם לסשן צילומי העצמה פרטי בו תוכלו להצטלם בעירום חלקי או מלא, עם איפור או בלי ולחגוג כמה אתם מהממים.

פרויקט "המיטה" של אופק בירנבאום. צילום: אופק בירנבאום
פרויקט "המיטה" של אופק בירנבאום. צילום: אופק בירנבאום
פרויקט "המיטה" של אופק בירנבאום. צילום: אופק בירנבאום
פרויקט "המיטה" של אופק בירנבאום. צילום: אופק בירנבאום

ובכל זאת, אם התערטלות והתאפרות גדולה עליכם, תוכלו לפנות לעדי טרקאי שמצלם בסטודיו שלו צילומי חיוך בחינם. זה יעלה לכם בלחשוף שן או שתיים ולגלות לעצמכם שאתם בעצם אחלה חמודים.

המיטה, קביעת תור בעמוד הפייסבוק או במייל bedpublicity@gmail.com

Smilingexchange, הרצל 119 תל אביב, קביעת תורים בעמוד הפייסבוק

2. התחייבו לקעקוע

עזבו אתכם מזוגיות לכל החיים, הפרטנר היחיד שיישאר איתכם עד הסוף המר הוא קעקוע מתוק שבחרתם לעצמכם. אתם לא בוחרים את הקלפים שנולדתם איתם, אבל בהחלט יכולים לבחור מה אתם מוסיפים לחבילה. בין שאתם בתולי מחט או שועלי דיו ותיקים, הגיע הזמן לפרגן לעצמכם ביצירת אמנות שלא תרצו שהקנבס החי שלכם יתהלך בלעדיה.

3. הירשמו לסדנת ערב

כשהיינו ילדים היה לגיטימי ללכת לחוג אחר הצהריים, והיום כבגירים זה אפילו טוב יותר – אתם יכולים לבחור. אולי הגיע הזמן להוציא לאור את חוטב העצים הפנימי שלכם בסדנת נגרות או בכלל לקחת ברצינות את הנערה עם קעקוע הדרקון שבתוככם בקורס תכנות אונליין? אם לא תנסו לא תדעו.

מולט סדנאות עץ, 510 ש"ח, בן גמליאל 2 תל אביב, או באתר

קורס תכנות אונליין, 40 דולר, codecademy.com

4.  רכשו צעצוע מין

וודי אלן אמר שאוננות היא סקס עם האדם שאתם הכי אוהבים – והוא צדק. נשים, גברים וכל הספקטרום שביניהם – תשקיעו במיניות העצמית שלכם. ידיים זה טוב ויפה, אך אם עוד לא אימצתם למגרה שליד המיטה שלכם את ה־Satisfyer Pro, הידוע גם כדייסון של צעצועי המין, רוצו לחנות הסקס הקרובה או לאתר המוצר ורכשו את הפרטנר המושלם ללילה גשום עם עצמכם.

 

satisfyer pro 3. צילום: יח"צ
satisfyer pro 3. צילום: יח"צ

לגברים – 275 ש"ח, לנשים – 450 ש"ח,  satisfyer.co.il

5. למדו שפה חדשה

אם מבחר השפות שאתם יודעים עומד על שתיים לכל היותר, זה הזמן להירשם לקורס לימודי שפה. בצורה הזאת תהיו מוכנים לשלב האבולוציוני הבא בתל אביב (שהוא כמובן המעבר לברלין), ותדעו לומר לכל הפחות "Ich Bin חתיך שמאלני" כמו שצריך. במכון גתה פותחים שיעורי ניסיון למתחילים ללא עלות! לכו על זה.

רביעי־חמישי (20.2־21.2), בית אסיה, ויצמן 4 תל אביב

6. תרגמו את קורות החיים

למקרה שהצעת עבודה שווה בחו"ל נקרית בדרככם, הצעד הראשון הוא כמובן לתרגם את קורות החיים שלכם לאנגלית. לא נמאס לכם לשבור את הראש על איך לתרגם "חובב אתגרים" או "תותחית מכירות"? אתם יכולים להתחנף לחבר שעשה עלייה או לבחור ממגוון האנשים שעושים את זה בתשלום. מקדמים את עצמכם וגם לא קמים מהספה. בום.

7. הורידו אפליקציית כושר

לא כולם מסוגלים לעשות כושר בפרהסיה על החוף, להירשם לחדר כושר ואשכרה להגיע או ליהנות משיעור פילאטיס בחברתם המיוזעת של אחרים. אם גם אתם סוציומטים ונמאס לכם שכולם חטובים ואנרגטיים בעוד לכם כל מה שבא לעשות הוא שנ"צ – תורידו אפליקציית כושר ותתמודדו עם הזוועה בדל"ת אמותיכם. טיפ של אלופים: תורידו אפליקציה לא חינמית, ככה הנשמה שלכם תעשה עליכם סיבוב רגשות אשמה אם לא תתאמנו.

 

אפליקציית Freeletics ב־AppStore או ב־GooglePlay

8. צאו לריטריט מדיטציה

אין לכם מושג איך לתת לעצמכם שקט מכל אכילת הראש העצמית? ובכן, במקום לארוז תיק ולנסוע בוויקאנד להורים בנתניה, קחו את עצמכם לריטריט מדיטציה. כי מהי אהבה עצמית אם לא לצוות על השדים הפנימיים לשתוק? המגוון בארץ מגוון למדי ומדובר בארבעה ימים של שקט. אתם תודו לעצמכם.

795 ש"ח, אשראם במדבר, ישוב שיטים שבערבה

9. פרגנו בטיפול פסיכולוגי

ולא מול החברים הטובים שלכם. זו הסיבה בגללה הם מסננים אתכם! תעניקו לעצמכם סוף סוף טיפול פסיכולוגי. אתם יודעים שזה בלתי נמנע, זה לא אומר שאתם משוגעים ולכולנו יש אישיוז שרק מקצוענים יכולים לפתור. אם אתם מתבכיינים שאין לכם כסף, חלאס, קופות החולים מציעות טיפולים מסובסדים.

10. היגמלו ממשהו

הכי קל להוסיף ולהעמיס אלמנטים לחיים, אבל בפועל מה ישפר אותם יותר מלהוציא את מה שמעורר אשמה ומכלה את הזמן? לתחזק התמכרות זה תובעני, להתחייב לגמילה זה אלוהי. גמילה מסיגריות, מוויד, מקולה, מגלוטן, מהסמארטפון, ממחשבות שליליות או מטינדר, העיקר לקחת יוזמה ולהעיף החוצה מחייכם את מה שמציק לכם. זה קשה רצח, אבל אתם עומדים להיות אלופי הסמול טוק עם המשפט גמילה מנצח על כמה אתם מאושרים עכשיו כשזה כבר לא בסיסטם שלכם.

אפליקציית Smoke Free, חינם ב־AppStore או ב־GooglePlay