מיאו מיאו: מה חשבנו על הבושם החדש של מיו מיו?

בית האופנה האיטלקי משיק את הבושם הראשון בתולדותיו, והוא מגיע בבקבוק סופר מעוצב. האם הוא גרם לנו לגרגר?

בושם של מיו מיו (צילום: יח"צ)
בושם של מיו מיו (צילום: יח"צ)
25 באוקטובר 2015

"מצדי לשפוך את הבושם לכוס פלסטיק, רק הבקבוק מעניין", אמרה הקולגה בעיניים נוצצות וליטפה את המכל התכול תוך כדי גרגור הנאה חתולי. זמן רב לא נרשמה התלהבות בקרב חברות המערכת בשל בושם חדש. בשמים חדשים הלוא נוחתים על שולחננו חדשות לבקרים ומעוררים במקרה הטוב פיהוק, במקרה הרע בחילה, במקרה השכיח – צחוק מתגלגל למקרא תיאורי ההודעה לעיתונות, שנשמעים כאילו כותב הדברים לגם את תכולת הבקבוק בטרם התיישב מול המחשב.

דרקון יורק אש? בושם של מיו מיו (צילום: סטיבן מייזל)
דרקון יורק אש? בושם של מיו מיו (צילום: סטיבן מייזל)

אך הבושם הבכור לבית האופנה האיטלקי מיו מיו, המיועד לנשים, הצליח לא רק לחדש, אלא גם לרגש. המכל המרהיב שבו הוא נתון הוא ללא ספק האיקוני ביותר מאז הבקבוק ארוך הצוואר של מאסק אויל. הזכוכית האטומה, שלא מאפשרת לראות מתי אוזל הנוזל, מחורצת בדוגמה האופיינית לתיקי המותג, הצוואר לבן וענוג והפקק אדום, שטוח ועגול – מכלול עיצובי שנע בחן בין המצועצע וההומוריסטי לבין הקלאסי והאלגנטי ומעביר מסר מדויק בבקבוק.

בושם של מיו מיו (צילום: יח"צ)
בושם של מיו מיו (צילום: יח"צ)

את הקמפיין הסיקסטיזי הנאה שאורז אותו צילם סטיבן מייזל, ומככבים בו הדוגמנית והשחקנית הצרפתייה סטייסי מרטין וחתול סקרן ואלמוני. על הניחוח עצמו חתומה הבשמית דניאלה אנדרייר, שערבבה יסמין עם ורדים ופצ'ולי ותיבלה בפלפל אנגלי. איכשהו הוא אשכרה מאפשר לחוות את רוח המותג גם דרך חוש הריח. דבר הקומוניקט הפעם, אגב, הוא "הניחוח הוא דרקון יורק אש: מעורר השראה, דוחה את הצפוי והקלישאתי, עשיר במכלול של ניגודים – עדין ותקיף, מעובד וגולמי, צנוע וזועק". שיהיה.

Miumiu

590 ש"ח ל־100 מ"ל, 440 ש"ח ל־50 מ"ל.

להשיג ברשתות הפארם