ב' זה ליפסטיק: המותג סטודיו מייקאפ יורד אל העם

מותג הטיפוח סטודיו מייקאפ מביא אלינו מוצרים איכותיים במחירים נמוכים

מוצרי האיפור של המותג סטודיו מייק-אפ. צילום: עודד פומרנץ
מוצרי האיפור של המותג סטודיו מייק-אפ. צילום: עודד פומרנץ
17 בפברואר 2015

כבר שנים רבות אנחנו מייחלות לכך שתגיע לארץ רשת קוסמטיקה איכותית במחירים הגיוניים, המאפשרים גם לעלמות דלפוניות לצרוך פודרה, שפתון או אייליינר על בסיס קבוע ולשמור על רמת טיפוח גבוהה בלי הצורך להכריע בין ארוחת צהריים לקונסילר. אם לא היינו כאלה ליידיז כבר מזמן היינו יוצאות לצעוק ברחובות.

אך צדיקות, כידוע, מלאכתן נעשית בידי אחרים, ובמקרה דנן מדובר ברשת אפריל, שמעולם לא ניסתה למתג עצמה כתמרוקייה זולה. ברשת החלו לייבא לארץ בבלעדיות את מוצרי מותג האיפור הכה פופולרי בנכר, סטודיו מייקאפ, המיוצרים בארצות הברית ובגרמניה ונמכרים בבתי כלבו מובילים ב־14 מדינות. המותג, ש־30 ממוצריו יימכרו בארץ, מתמחה באיפור איכותי במחירים ידידותיים. טווח מחירי המוצרים בארץ עומד על 40־110 ש"ח, עלות נגישה כמעט לכל כיס.

מרגע שהובאה לידיעתנו החדשה המשמחת, מיהרנו לדגום מכל הבא ליד, ומבין המוצרים החדשים אהבנו במיוחד את הפריימר (Soft Ilusion Face Primer), אחד ממוצרי הדגל של החברה, שמחירו 108 ש"ח. הפריימר מיועד להעניק לעור מראה אחיד ולשמש שכבת בסיס מוצלחת והכנה ראויה לאיפור הבא אחריו, והוא אכן עושה זאת בעדינות וביעילות רבה. ניסינו גם את השפתון הקרמי (Rich Hydratrion Lipstick) שעולה 65 ש"ח ומגיע במגוון צבעים מחמיאים ובאריזה כיפית במיוחד (Click & Pull! יאי!). המסקנה? מריחתו נעימה ועמידותו על השפתיים ממושכת יחסית למוצרים מקבילים.

סטודיו מייקאפ, להשיג ברשת אפריל