הוודג' לחו"ל: חנות קונספט חדשה של MAC נפתחה בקניון רמת אביב

חנות הקונספט החדשה של MAC ברמת אביב כוללת עמדות התאמה והדבקה של ריסים מלאכותיים. תמיד אמרו שיש לנו נטייה לדרמה

MAC רמת אביב. צילום: לירון כהן אביב
MAC רמת אביב. צילום: לירון כהן אביב
24 בספטמבר 2015

בשורה מרגיעה לנופשות בקניון רמת אביב: לאחר ארבעה חודשים חזרה ענקית האיפור MAC מפּגרת שיפוצים אינטנסיבית, שבמהלכה עברה גם מתיחת פנים קונספטואלית. החנות המחודשת, שנייה בעולם מסוגה אחרי זו שבלוס אנג'לס (בימים אלה עמלים על חנות המעוצבת בהתאמה גם בדובאי), היא למעשה מקדש איפור של ממש – כמצופה מחברה שנחשבת לאחד הכוחות הפופולריים והמשפיעים ביותר בקוסמטיקה המודרנית.

MAC רמת אביב. צילום: לירון כהן אביב
MAC רמת אביב. צילום: לירון כהן אביב

הפריטים האיקוניים (ליפסטיק הראשן רד הוא המצאת המאה אחרי הטמפון) ושיתופי הפעולה המבורכים נותרו במקומם, פשוט המעטפת שלהם עברה חתיכת מייקאובר. לאן שלא תביטו תיתקלו בעמדות איפור אינטימיות ובמראות שניחנו במיקום, בזווית ובתאורה המדויקים. והשוס: עמדות חדשות שכולן שיר הלל לאיבר האהוב בגוף – הריסים.

מתוך עמדת הריסים של מאק. גן עדן לעפעפיים. צילום: לירון כהן אביב
מתוך עמדת הריסים של מאק. גן עדן לעפעפיים. צילום: לירון כהן אביב

הטרנד שכבר מזמן נח על עפעפיהן של כוכבות הפופ הגיע על גמל גם למזרח התיכון, והדבקת ריסים לאלה שרוצות לוק מרטיט לערב אחד הפכה לבון טון, משולל הקבלות לאביבית בר זוהר. בחלקה האחורי של החנות הוצב לו ה־Lash Bar , עמדה כפולה להתאמה ולהדבקה של ריסים בגדלים ובאורכים שונים, שהצוות המקצועי יותר מישמח להתאים אותם למעפעפת. עניין ההדבקה יכול להוות מכשול בפעמים הראשונות (שלא לדבר על לוק של טפשת נפוצה), כך ששירות הדבקת הריסים בעמדה (בעלות חבילת הריסים בלבד – 80 ש"ח) הוא קריטי. מחיר הריסים התלת פעמיים לא זול מאוד, אבל הלוק הסופי לגמרי שווה את זה. כידוע, קו הגבול בין ריהאנה לחרבנה הוא דק מאוד.

חנות הקונספט של MAC
קניון רמת אביב, 03-74409660