גלגולה של חבית

טיירי מוגלר משיק שוב את שלושת בשמיו האיקוניים. הקאץ' טמון בחבית

5 בינואר 2014

טיירי מוגלר היה זה שביתק לי את הנחיריים. זה היה בערך בכתה ז', עת הגוש חסר הפרופורציות שהייתי הגיע לחטיבת הביניים. שם, בעודי יושבת על הטריבונות של רחבת בית הספר ואוכלת פיתה (מקמח לבן!) עם נוטלה (נוטלה!), הייתי בוהה בבנות כתה ט' המפותחות. אח, הן נראו לי כאלו מתוחכמות ונוטפות שמחת חיים, ואת זה לא ידעתי רק לפי חולצות הבטן השובבות שלהן וחריץ ישבנן שבצבץ מבעד לג'ינסים הנמוכים להחריד. ידעתי שהן בשיאן לפי שובל הריח העז שנדף מהן בכל פעם שחלפו על פניי ושחררו גיחוך, שמקורו כנראה בשאריות הנוטלה שנתלו לי על הפלטות. שובל של אנג'ל, הבושם הכי מפורסם של טיירי מוגלר, שלנצח ייחקק בזיכרוני כניחוח אישה שיודעת משהו על החיים; בושם מתקתק שמתאהבים בו אנושות או שחוטפים ממנו בחילה. החלבה של הבשמים, אם תרצו.

גם היא נראית כאילו היא מבינה משהו על החיים. הפרסומת של אנג'ל האייקוני:

אותו מוגלר יודע שהוא תפס את אלוהי האודור בביצים, ומאז ההברקה של אנג'ל הוא משחרר בשמים בעלי תווים דומים שמשחקים על אותו שטאנץ, כמו הגרסה הגברית שהצליחה לגבור על כל ניחוח ניאנדרטלי שהכרתי עד כה: A*men.

[tmwinpost]

כהכנה לחג המולד, שעורר אצל אחינו האירופאים קדחת קניות בלתי ניתנת לריסון, השיק מוגלר גרסה חגיגית במיוחד לשלושת בשמיו האייקונים – Angel, Alien ו־A*men – והפעם הוא הפגיש את תמציות הבשמים עם חביות עץ קלוי, כדי להעניק להן גוון עמוק, מתקתק ופירותי, משל היו ליקרים.

לברוח ממנו? להיפך! A*men מבית טיירי מוגלר
לברוח ממנו? להיפך! A*men מבית טיירי מוגלר

בתהליך הייצור של ה־A*Men, למשל, שאב השראה מטכניקות מסורתיות המדמות את תהליך ייצור הוויסקי. הניחוח המשודרג לא רחוק מהניחוח המקורי, אך כצפוי הוא עמוק יותר, עם נגיעות וניל, פצ'ולי וקפה ערביקה. ואם אתן חושבות שהבויפרנד שלי מריח כעת כמו ויסקי טוב, אתן טועות. הבחור אפילו לא מודע לקיומו של הבושם, שקיבל מקום של כבוד בתיק שלי. ככה אנחנו, האלכוהוליסטיות. מסתובבות עם פלאסק.

459 ש"ח, להשיג ברשת אפריל ובסופרפארם