הידד, אני ג'חנון!

מכונת שיזוף חדשנית נחתה בעיר ותעניק לכולנו תוך שש שניות מראה של גולשת גלים

מכונת השיזוף בהתזה - רונית רפאל
מכונת השיזוף בהתזה - רונית רפאל
15 באוגוסט 2013

את שנות ילדותי המעצבות העברתי בפינלנד, מה שאומר לא רק שלא ראיתי שמש ושהייתי בטוחה שאני נצר לשושלת עטלפים, אלא שנחסכו ממני השנים בארץ שבהן ילד נחשף לשד העדתי ומבין מה זה אשכנזי, ספרדי או סתם רומני גנב. בכיתה ה' שבתי לארץ ובסוף היום הראשון ללימודים שאלתי את אימא שלי אם אנחנו תימנים. מיותר לציין שאימא שלי, שעמדה מול הגרסה החיוורת של וונסדיי אדאמס, חשבה שהשתגעתי, בייחוד לנוכח העובדה שלאחר שהיא סיפרה לי שאני הונגרייה/ פולנייה/ רומנייה שאלתי אותה איך אפשר בכל זאת להיות תימנייה. מי רוצה להיות תימנייה, לעזאזל? ובכן, שנים לאחר התקרית אני עדיין מאמינה שבנות הלחוח נהנות יותר, ולו רק בגלל העובדה שאין להן צורך לפגוש את חול הים המעיק ולהתגרות בקרני השמש המסרטנות כדי לשזף את גופן החיוור. זה לא שבא לי להיות רתמוש אהרון או חס ושלום לעבור לראש העין. פשוט, כמה אפשר לשמוע שאת נראית אנמית ביולי, גאד דאם איט?! לכן שיזוף בהתזה תמיד קרץ לי. הוא היה נראה לי כמו חלום שוקולדי מבטיח, מהסוג שנותן לך את הלוק הנחשק של "כרגע חזרתי מחופשה בקריביים",  גם אם את יותר בקטע של "המלון היחיד שראיתי השנה הוא חדר לפי שעה באלנבי". לעומת זאת, חששתי. הרי כולנו צפינו בפרק ההוא של "חברים" שבו רוס בטעות מסתובב ברגע הלא נכון וחוטף שפריץ כפול על חצי גוף בלבד.

"אמא, אפשר להיות תימנייה?". וונסדיי אדאמס מבקשת לחוח
"אמא, אפשר להיות תימנייה?". וונסדיי אדאמס מבקשת לחוח

מכיוון שלא מצאתי בלו"ז מקום לשבוע של הסתגרות בבית, החלטתי לוותר על החלום השחום, עד שרונית רפאל ייבאה לארץ מכשיר שיזוף בהתזה והבטיחה לי גוון אחיד וטבעי, אפס כתמים על הבגדים ואפס ריח. בדיקה קצרה העלתה שאכן מדובר במכשיר חדשני וייחודי – מכונת שיזוף בטכנולוגיית אוטו ספריי שמתיזה תמיסת שיזוף שמופקת מקנה סוכר בתוספת אלוורה ורכיבי אנטי אייג'ינג. וכשאומרים לך אנטי אייג'ינג, לא תתפשטי?

כשפנפנת ניסיונות פוחזת נכנסתי עירומה לחללית המשזפת, מקשיבה באימה לקול האישה המוקלט שסופר אחורה עד לרגע שבו ייפתחו צינורות ההתזה ואני אהפוך לתימנייה שתמיד רציתי להיות. שלוש שניות של שפריץ לכל צד (היא גם אומרת מתי להסתובב, כך שאין סיכוי להיראות כמו מעבר חציה) – וניצבתי מול הלוק החדש שלי: רתמוש בת הוואי, נשמה הונגרייה בגוף של גולשת גלים. הגוון – טבעי לחלוטין, הכי רחוק מהשיזוף המלאכותי של פליטות הריאליטי. הזמן – שש שניות. העמידות – נפלאה: השיזוף מחזיק כשישה ימים לאחר הטיפול. מומלץ מאוד לפני אירוע, לפני שבוע עבודה שבו עלייך לנקר את עיני הקולגות או סתם כפינוק זריז. שימור הלוק אמנם ידרוש ממך תחזוקה שבועית, אבל מה זה לעומת גרסה זהובה וחטובה יותר של עצמך? רונית, שמרי לי שפריץ!

פרטים במרכזי רונית רפאל, ronitraphael.co.il