הסבון צוחק מאוד

רשת SABON פתחה חנות קונספט בת שתי קומות בשינקין. לסטייל יש ריח

8 בינואר 2014

איזו שנה נהדרת הולכת להיות שנת 2014. בדיוק כשחשבנו שאנחנו טובעים בבריכת המרמור העצמית (כי מה לעזאזל עושים אחרי העונה הנוכחית של ה"אקס פקטור"? לאן עוד נותר לנו לשאוף?) קמה רשת SABON ופתחה חנות דגל משוגעת בשינקין. חנות הקונספט, או בשמה הנכון מעוז הסטיות החדש שלנו, מתפרשת על פני שתי קומות מעוצבות לעילא ומשלבת בית מלאכה לייצור סבונים בעבודת יד, מעבדת בשמים לרקיחת ניחוחות בהתאמה אישית וקומה שלמה שמשמשת כמעין חלל תצוגה שבו יוכלו הלקוחות לראות איך משלבים את המוצרים והאביזרים של המותג בכל חדר.

כ־2 מיליון שקלים הושקעו בחלל, שגרם לנו להתמסטל מעונג (כשתתקלו במקלות הריח "פרובנס" נסו להתאפק ולא לדחוף אותם ישירות לנחיריים) ושכולל, לצד העיצוב המרשים עם השנדלירים, מראות הקיר המוזהבות וחלון הראווה המושקע, את כל המוצרים המוכרים של המותג בתוספת חידושים מרעננים.

ככה זה נראה. חנות הקונספט של SABON (צילום: דן לב)
ככה זה נראה. חנות הקונספט של SABON (צילום: דן לב)

בין המוצרים שנכנסו לנו לווישליסט: הניחוח "The Spell" מסדרת הבישום החדשה של המותג, שעל פי היצרנים ניחן ב"מתקתקות מרעננת כמו ריקוד לילי אחרי גשם ראשון" (אנחנו אחרי הגשם כבר סבלנו מנזלת כרונית), מקלות הריח לבית בבקבוקונים מעוצבים (כי חייבים להשתלט על ניחוח הרוקפור שיוצא מכפות הרגליים של בן הזוג שלנו) ונרות שמגיעים בגביעי זכוכית בניחוחות חדשים . סנטה קלאוס, אתה בדרך או מה?

SABON TLV CONCEPT STORE, שינקין 21 תל אביב