התעוררתי כך: הבושם החדש של ביונסה כמעט הגשים לנו חלום

ביונסה משיקה בושם שישי בסדרת ה־Heat, שלמרבה הפלא מסתמן כלהיט

הבושם החדש של ביונסה (צילום: סטודיו coty)
הבושם החדש של ביונסה (צילום: סטודיו coty)
26 בינואר 2016

זה לא סוד שרובנו, אם לא כולנו, הולכות לישון עם משאלת לב פשוטה, אמיתית וכנה: להתעורר בבוקר ולגלות שאנחנו ביונסה. מה האיש הגדול והכהה הזה עם היהלומים באוזניים עושה לצדנו? מי הולך לישון עם יהלומים, גוד דאם איט? אה כן, זה ג'יי זי. למה הארון שלנו מורכב ממכנסונים, גרבוני רשת ובגדי גוף? אה, כי אנחנו ביונסה. למה מישל וויליאמס לא מפסיקה לסמס שהיא לא מבינה למה אנחנו לא חוזרות אליה לגבי השתתפות בעוד קליפ שלה על ג'יזס? כי אנחנו ביונסה!

אבל אז אנחנו מתעוררות באמת בשביל לגלות שאנחנו רק אנחנו וששוב התעוררנו כך: סימני פיקה על הפנים, שערות חתול על גופיית הסבא ובויפרנד עם חור בבוקסר שחושף אשכים א־סימטריים. אבל ביונסה יודעת שמגיע לנו יותר, לכן היא משיקה מדי פעם בושם על שמה, שבשפריץ אחד גורם לנו להרגיש שיש עוד תקווה. הפעם הדיווה משחררת את Beyonce Heat Kissed, גרסה משופרת לניחוח הקודם שנחל אף הוא הצלחה, ולא רק בזכות הסטארית החתומה עליו. כוכבות מהזן הנ"ל אוהבות מאוד להשיק בשמים, אך לרוב הם מוצאים עצמם עוברים הסבה ביתית למטהר אוויר בשירותים. תשאלו את בריטני.

ביונסה, לעומת זאת, יודעת הרבה יותר טוב: הבושם החדש והשישי בסדרה התופחת הוא ממש, אבל ממש מוצלח. הארומה המורכבת מתווי ליצ'י, מנגו, וניל, פצ'ולי, שמן ורד מרוקאי ואלגום אפריקאי על בסיס תמציות סחלב אדום עובדת, בין שמדובר בבוקר חורפי או בערב רומנטי, ובעיקר מותירה שובל מתוק שמזכיר שגם אם המסלול שלך הוא אלנבי, את פאקינג קווין בי. ואת קרייזי אין לאב, בעצמך כמובן.

Heat Kissed,כ199 ש"ח, ברשתות הפארם