טרמינל ז'ה טם: מוצרי הטיפוח שתוכלו לקנות רק בדיוטי פרי

חמישה מותגי טיפוח שנמכרים בלעדית בדיוטי פרי ייתנו לכם את התמריץ הסופי להחתים דרכון

טרמינל ז'ה טם
טרמינל ז'ה טם
9 בספטמבר 2015

אם החום המהפנט, האיום האירני, העיר שהפכה בין לילה לאתר בנייה ופלנגות החולדות האורבות במחשכים טרם שלחו אתכם לארוז מזוודות, אז לוודאי מתחם הדיוטי פרי המחודש יאיץ בכם לשלוף את הפספורט ולא משנה לאן. חמישה מותגי טיפוח אטרקטיביים במיוחד נחתו לאחרונה על המדפים המשופצים של ג'יימס ריצ'רדסון, ונחשו מה? נעים להם במיזוג והם ממש לא מתכוונים לצאת משם לשאר חלקי הארץ, לשמחתם הרבה של הנוסעים לחו"ל ולדכדוכם של הנשארים לשמור על המולדת.

17 מוצרים מגניבים שתרצו לקחת איתכם לטיסה

כמו באמריקה

Bath&Body Works, או בקיצור BBW, מוכר היטב לכל מי שביקר בארצות הברית מתישהו ב־30 השנים האחרונות. אחרי הכל, ברחבי צפון אמריקה מפוזרות לא פחות מ־1,750 חנויות של המותג המציעות מגוון ממסטל של סבונים, נרות, מוצרי שיער, תכשירי טיפוח ולחות, במארזים מפתים שרק עושים חשק להסתגר איתם לנצח נצחים בחדר האמבטיה. במוצרים שנחתו בארץ אפשר למצוא את סדרת מוצרי הדגל הקלאסית לנשים (Vanilla Suga, ,Sweet Pea ,Japanese Cherry Blossom ושאר ניחוחות משכרים). הגברים יכולים להתפנק ב־ Whitewater Rushו־Mahagony Wood, הכוללות ג'ל רחצה מועשר בלחות, קרם ותרסיס גוף קליל, שכאילו הומצא במיוחד לצורכי הקיץ התל אביבי המיוזע.

מחירים: 13.90־16.90 דולר

Bath and Body Work
Bath and Body Work

פורד פיאסטה

אם יש מישהו שיודע מהו לאקשרי, אין ספק שזה טום פורד. אך כשם שבגדיו של מעצב העל יקרים להחריד, כך גם מוצרי הקוסמטיקה שלו ניחנו במחירים שערורייתיים. מיסטר פורד, מתברר, בוחר בפינצטה דקדקנית את הלוקיישנים שבהם נמכרים מוצריו. למרבה ההפתעה, שדה התעופה הישראלי הוא אחד מתוך חמישה יחידי סגולה שקיבלו את הזכות למכור את כל סקאלת המוצרים המהודרת – החל ממברשות האיפור, דרך הקרמים והבשמים וכלה בשפתונים וצלליות. ממש גאווה ישראלית.

מחירים לדוגמה: פריימר 54 דולר, שפתון מט 40 דולר, עיפרון גבות 38 דולר, פודרת ברונזר מנצנצת 82 דולר, בושם Tom Ford Private Blend 100 מ"ל 253 דולר

המהפכה הצרפתית

הדייר הטרי ביותר בין מדפי הדיוטי פרי הוא אייזנברג פריז, מותג קוסמטיקה ובישום שנוסד בשנת 2000 על ידי ג'וזה אייזנברג, לאחר שזה השקיע לא פחות מ־13 שנה בפיתוח ומחקרים קליניים. המוצרים מבוססים על פורמולה ייחודית טריו־מולקולרית התורמת להתחדשות העור נוסח קרם לחות דו פאזי וסרום לחיטוב הפנים. וכן, מתברר שיש דבר כזה. וכיאה למותג הקרוי בשם שמצלצל דולרים (או יורו או רובלים, בהתאם למשכנו הנוכחי של האוליגרך שלו את נשואה) – לא רק המוצרים מבטיחים לטשטש את הקמטים. גם התעריפים.

מחירים: 58־103 דולר

אייזנברג פריז
אייזנברג פריז

ארמני ואני

ג'ורג'יו ארמני נוהג להעיד על עצמו כי הוא פרפקציוניסט חסר פשרות. אם זה מרשים אתכם, כנראה אתם עשויים מהחומר שנועד לצרוך את מוצריו: מוקפדים, מושלמים ויקרים להפליא. בין תכשירי הביוטי המוצעים בלעדית בדרך לגייט תוכלו לרכוש את סדרת הבסיס הקלילה, שפתונים, עפרונות עיניים וגבות, צלליות, מסקרה ואייליינרים.

מחירים: איפור עיניים 28־89 דולר, שפתונים 44 דולר

ג'ורג'יו ארמני
ג'ורג'יו ארמני

בלי סודות

הבשורה האמיתית היא דווקא בנישה הגברית, והיא מגיעה, תאמינו או לא, ממתחם ויקטוריה'ס סיקרט הוורדרד וה"נשי". Very Sexy Platinum For Him הוא בושם חדש בניחוח פרוע המיועד לבעלי מזג סוער ומסעיר. הפלטינום הסקסי – המורכב מתערובת תמציות של פלפל סצ'ואן, אזוב, אלון, סיגליות ופולי טונקה – כבר הספיק לגרוף את פרס בושם השנה לגברים בארצות הברית. שפריץ קטן, ואולי תצליחו לסובב את ראשיהן של כמה דיילות מצודדות.

מחירים: מי קולון 50 מ"ל 59.90 דולר, מי קולון 100 מ"ל 74.90 דולר