להסמיק מעונג: המאפרת נטשה דנונה משיקה קו מוצרי איפור

היכונו לצללית, הגלוס והסמקים של המאפרת האישית של בר רפאלי

קו האיפור של נטשה דנונה. צילום: כפיר זיו
קו האיפור של נטשה דנונה. צילום: כפיר זיו
26 ביוני 2014

לא נעים לי להגיד, אבל אני מאוהבת. אני מגיעה למערכת בימים האחרונים בלחיים סמוקות, בשפתיים לחות ובעיניים מבריקות, ואין קורנת ממני. הקולגות הקנאיות שלי בוודאי שואלות את עצמן "איך היא נראית כך אחרי זוגיות בת שנתיים?", והתשובה שלי, חברות רעות, היא שאין זוגיות שאחרי שנתיים שולחת אותך לרחוב עם כזה גוון עור. הקראש החדש שלי הוא על לא אחרת מהמאפרת נטשה דנונה, שלבד מהיותה יפה ומוכשרת (וזו שמפדרת את נמשיה של בר רפאלי, אוף) משיקה בימים אלה ממש קו מוצרי איפור ואביזרים הנושא את שמה.

על פניו זה נשמע כעוד משהו שעושים אחרי 25 שנים בתחום, משהו שעלול גם להתגלות כהבטחה ללא כיסוי נאות, אך המוצרים של נטשה מכסים גם מכסים. נתחיל מהעטיפה: המוצרים מעוצבים בשיא הסטייל – נקיים, קלאסיים ומזמינים. בלי פרפרים ובלי חארטות. נמשיך בתוכן: הקולקציה, שכוללת אינספור מוצרים, פשוט נפלאה, ועלולה לתת פייט גם לשחקניות ותיקות בשוק הבינלאומי.

בין המוצרים שדגמתי ועשו לי נעים גם בשרב: פלטת שני סמקים שמשלימים זה את זה ויוצרים לחיים מושלמות (אין לי מושג איך, אבל זה עובד), גלוס בגוון אדום עמוק שגרם לבן זוגי להסיט את הראש מהמונדיאל (כבוד!), וגולת הכותרת – צללית מטאלית בגוון Glam Green, שנמרחת על העפעף כמו חמאה (גם עם האצבע!) ומעניקה מראה מעושן הורס, שנע בין גוני ירוק, כסף־אפרפר ותכלת (סופר מחמיא לעיניים כהות).

לצד אלה תמצאו גם פודרה, ברונזר בארבעה גוונים, מייקאפים, פריימרים, שימרים ואביזרים משלימים כמו מברשות, ספוגיות, ריסים ותיקי איפור. בובי בראון, הישמרי לך!

להשיג בבית הספר נטשה דנונה ובאתר האינטרנט.

לנטשה דנונה