לראשונה בדיזנגוף סנטר: בדרך לזארה עוצרים במסז' לראש

דיזנגוף סנטר הוא כנראה המקום האחרון אליו הולכים כדי להירגע מהמולת היום, אבל תמיד יש פעם ראשונה. ספא עיסוי ראשים נפתח בלב הקניון ההומה כדי לשפר לכם את היום. לא תיכנסו?

מסז' לראש, אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
מסז' לראש, אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
7 בפברואר 2018

המקום האחרון על גבי הגלובוס שבו היינו מצפים להשיג חצי שעה של רגיעה מוחלטת פלוס ניתוק טוטאלי מהבלגן של החיים, הוא דיזנגוף סנטר. והנה הפתעה: דווקא בלב לבו הסואן והקולני של הקניון העירוני הראשון נפתח לפני שבועיים Headroom, ספא לטיפולי ראש ששם לו למטרה לשכנע את העוברים והשבים לעצור ולהירגע בדרך לזארה, ביציאה מהסופר, לפני הסרט ותוך כדי רוטינת הסידורים שלהם.

איה אבן היא בעלת המקום, המעוצב בלבן נקי ונעים. אבן מתארת את Headroom כלא פחות מחלום שהתגשם, לאחר שחוותה טיפול דומה לפני שנים בטיול במזרח. "הרעיון הוא לקחת פסק זמן, אפילו של רבע שעה, ולהתמסר לטיפול בשיטה שפיתחתי הנקראת Equipoint", היא אומרת, "זוהי מעין רפלקסולוגיה לראש, והיא נעימה ומרגיעה בצורה בלתי רגילה".

הטיפול, לשמחת מי שקצרים בזמן, שחסים על הפריזורה או שסתם ביישנים, מתבצע בישיבה ובלבוש מלא, במעין קיוביקל ובחברת אוזניות האוטמות לחלוטין רעשים. לכאורה לא קורה שם הרבה: קצת לחיצות, הטיות קלות של הראש, עיסוי עדין ביותר בחלקו העליון של העורף ותו לא. ובכל זאת, בתוך כמה דקות, כמעט בלי ששמים לב, משתלטת על הגוף תחושת הרפיה נהדרת שמפתיע מאוד לחוות אותה ככה סתם באמצע היום, ועוד בסנטר.

אני דגמתי את הטיפול שאורך 30 דקות (מתוך תפריט שמציע גם טיפולים בני 15 ו־45 דקות). אף שהוא חלף במהירות והותיר חשק לעוד, הוא התגלה כאפקטיבי במיוחד וקמתי ממנו רעננה ורגועה למדי, תחושה שהחזיקה עוד כמה שעות טובות. המסקנה החד משמעית המתבקשת היא שמדובר באחת הדרכים המומלצות ביותר לניצול חצי שעה מהחיים.

דיזנגוף סנטר, קומה מינוס 1 ליד הולמס פלייס
50־140 ש"ח