מהיר ועצבנית: שני שירותי בזק חדשים יהנדסו לכן את השיער בצ'יק

לחוצה בזמן? תרבות האינסטנט מגיעה עד לקצוות המפוצלים

החיפזון מהספר. אינסטגלאם
החיפזון מהספר. אינסטגלאם
16 בספטמבר 2015

שטיפה, חצי שטיפה

לא כולנו ניחנו בפריבילגיה לבקר תכופות במספרה. המתכונת הקלאסית לארגון הפריזורה שכוללת המתנה, שהייה ממושכת תחת הפן ופטפוטים בטלים, עלולה להיות קשוחה מדי לנוכח לו"ז לא גמיש, אך מצד שני גם השיער דורש את שלו: טיפול אוהב ומטפח, מגע מחיה ומשקם, או בקיצור, משהו שהוא קצת מעבר לחפיפה יומיומית. בוטיק השיער של רואי דניאל הצמוד להיכל השיק הצרפתי נומרו 13 בנווה צדק, מציע בדיוק את זה.

דניאל פיתח את ה"אינסטגלאם", טיפול פלאי להענקת שיער בריא, מלא ובוהק בכלום זמן, הודות לפורמולת גוונים ייחודית, המותאמת לפיגמנט האישי של כל אחד ואחת. למעשה מדובר ביצירת גוונים עדינים באמצעות שטיפה שאורכת דקות ספורות ממש, והמטרה העיקרית היא הדגשת והעצמת הגוון המקורי של השיער. "הבנתי שהמון בנות עסוקות במציאת הפילטר הנכון ביותר לשיער בתמונות שהן מצלמות", מסביר דניאל את מקור ההשראה שאת זהותו לא קשה לנחש. אך בניגוד לצביעת שיער רגילה או בגוני אומברה, שכבודם במקומם מונח, האינסטגלאם מעניק טאץ' מתוחכם ומרומז בהרבה. בקיצור, ליום שיער טוב ונטול פילטרים.
אינסטגלאם פרופסיונל, החל מ־200 ש"ח, רואי דניאל, שבזי 13

תסרוקת מהז'ורנלים

ואם כבר מדברים על השגת מראה שיער משגע בזמן מינימלי, הרי שיש לברך גם על נחיתתו בארץ של Fashion Fix. הקונספט החדש לעיצוב שיער מבית Label M  (מותג השיער הרשמי של שבוע האופנה בלונדון) שפותח בשיתוף עם מותג מוצרי השיער טוני וגיא, מציע תפריט של עשר תסרוקות טרנדיות ומושקעות במחיר אחיד והרכבה תוך פרק זמן מלבב של חצי שעה בלבד. בלורית נפוחה א־לה בריז'יט בארדו, צמה עוטפת מצח במראה רומנטי או כרבולת פאנקית, רק גשו לסניף הקרוב לביתכן ובחרו. לכל מי שנפל עליה אירוע, ולכל מי שסתם חשקה נפשה להתגנדר.

Fashion Fix. צילום. יח"צ
Fashion Fix. צילום. יח"צ

Fashion Fix, 250 ש"ח. לבירור הסניף הקרוב: 5172550־03