לי ולח: 6 מוצרים שאסור לך לעלות על טיסה בלעדיהם

הם קטנים, מזינים, מרעננים והכי חשוב - לא עולים על גודל של 100 מ"ל. אלו המוצרים שאת חייבת לקחת איתך למטוס כדי לשמור על לחות העור

קולאז' מוצרים מרעננים למטוס.
קולאז' מוצרים מרעננים למטוס.

לאן אתן טסות הקיץ? בין אם מדובר בטיסה של שעתיים לטורקיה, 5 שעות ללונדון או 12 שעות לניו יורק – טיסה היא עניין שמייבש את הנשמה ואת החיים, בדגש על העור שלך. התחושה היבשה באוויר ממשיכה לרדוף אותך ביציאה מן המטוס עד שאת מגיעה למקלחת ראויה – ותכלס עד שזה קורה, התחושה היא די דוחה.

בכדי להישאר לחה ונעימה ולא לצפות בקצין הביטחון משליך לפח את הקרמים שלך, כדאי לזכור שלמטוס מותר להעלות מוצרים שאינים עולים בכמות על 100 מ"ל. אספנו כמה כאלה, קטנים ויעילים, שלא שוקלים הרבה, לא תופסים הרבה מקום – ויעזרו לך לצלוח את התחושה היבשושית בשלום.

מי פנים של לבידו

מי הטונר הפכו למוצר שמככב כעת בכל הרשימות הכי חמות במגזיני הלייף סטייל, והאמת שבצדק. מי שלא משתמשת, לא מבינה על מה המהומה, ומי שכבר ניסתה – מכורה. התענוג של נוספת לחות מרעננת בכמה שפריצים הופך לאקסטרה אורדינר בשחקים.

 

קרם יום וורדים לייט של ד"ר האושקה

חביב המערכת עם מוצר מנצח שלמרבה המזל מגיע בכמות קטנה שאפשר לדחוף ישר לתיק. הקרם הזה אולי נקרא "לייט", אבל יש לו יכולת להעניק לחות גבוהה למשך שעות.

מים מיסלריים של ביודרמה

אחרי טיסה ארוכה, כשרוצים לנקות פנים ואין ממש יכולת לעשות את זה כמו שצריך מבלי להתג'ייף בשירותי המטוס – מים מיסלריים הם פיתרון מעולה. עם קצת צמר גפן, הם מסירים ליכלוך וזיעה ומותירים את העור נקי ומוכן לקרם פנים ללא צורך בשטיפה נוספת.

שמן מרוקאי לשיער

והשיער, מה איתו? אל תזלזלי בחברך הטוב, למרות שהוא היה תקוע בקוקו גבוה במשך כל הטיסה. גם הוא צריך להתרענן ולקבל לחות – והשמן המרוקאי הזה של MOROCCANOIL יסגור לך בדיוק את הפינה הזאת.

שמן טיפולי של MOROCCANOIL

קרם ידיים של מיכל

גם מוצר ישראלי, גם זול, גם קטן וגם מזין בטירוף. כנראה שתתמכרי אליו בלי קשר לטיסה.

ערכה נגד אדמומיות של ג'יג'י

לסובלות מיובש קיצוני שגורם לאדמומיות בלתי נסבלת שמלווה את הפנים שעות אחרי הנחיתה – ג'יג'י חשבו על פיתרון מתאים במיוחד בשבילך.

ערכה נגד אדמומיות של GIGI, מחיר 119 ש"ח. צילום: מוטי פישביין
ערכה נגד אדמומיות של GIGI, מחיר 119 ש"ח. צילום: מוטי פישביין