מוצרי הטיפוח שיצילו את עור הפנים מנזקי הקיץ

מחימר לבן מהאמזונס עד תוצריה של דבורה שחורה החיה על אי מבודד בקרבת אנגליה. בדקנו שמונה תכשירים חדשים על המדף שמנסים וגם מצליחים להגן על עור הפנים מנזקי הקיץ

נלחמים בנזקי הקיץ
נלחמים בנזקי הקיץ
8 באוגוסט 2016

City Block Purifying Charcoal Cleansing Gel Clinique

למרבה האירוניה, בשורת ניקוי הפנים הגדולה של הקיץ מגיעה דווקא מכיוונו של ג'ל שחור משחור, נטול שומן או ניחוח רענן. התכשיר מבוסס הפחם מנקה את העור לעומק, מווסת את כמויות השומן והברק, ממס לכלוך, פותח את הנקבוביות ומסיר בהצלחה מזהמים עירוניים מפויחים למיניהם.

109 ש"ח, ברשתות הפארם ובאתר קליניק

ג'ל ניקוי פנים של קליניק
ג'ל ניקוי פנים של קליניק

Dermalogica Charcoal Rescue Masque

רשימת הרכיבים המפתיעה, המונה פחם פעיל, אפר וולקני, בוץ ים, עלי מנטה סיציליאנית וחומצות פירות, מרכיבה את אחד התכשירים המוצלחים שהתפלשנו בהם העונה. מסכת ההצלה של דרמלוג'יקה פועלת להסרת תאים מתים, האטת סימני ההזדקנות, הענקת מראה חיוני ונמרץ וטיהור עור הפנים התשוש וחסר הברק האופייני לחודשי יולי־אוגוסט. המסכה מבטיחה תוצאות ניכרות לעין כבר לאחר השימוש הראשון, והיא גם מקיימת.

292 ש"ח, בנקודות המכירה המורשות. פירוט באתר דרמלוג'יקה

מסכת פחם של דרמלוג'יקה
מסכת פחם של דרמלוג'יקה

Kiehl's Rare Earth Pore Minimizing Lotion

נקבוביות שמנוניות ופעורות הן רק אחת מיני תופעות לוואי קסומות שמביא עמו הקיץ. קרם הלחות מסדרת Rare Earth נועד לטפל בדיוק ברעות החולות האלה. הוא עושה זאת באמצעות חימר לבן מהאמזונס, הסופג וסופח את עודפי השומן החלביים המתרכזים בנקבוביות, מה שמוביל מיידית למראה פנים מבריק פחות והגיוני יותר.

155 ש"ח, בחנויות המותג בקניון רמת אביב ובדיזנגוף סנטר, תל אביב

קרם לחות של Kiehl's
קרם לחות של Kiehl's

Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask

מסכת הלילה נועדה לטיפול בעור (מכל הסוגים) שהפך עייף וחסר חיוניות בשל לחצים, חרדות, חוסר שינה מספקת ופגעי מזג האוויר. מומלץ למרוח אותה על עור נקי לפני השינה ולתת לשלל האצות, תמציות הצמחים והוויטמינים להשתולל עד אור הבוקר ולעשות את שלהם, כלומר להגמיש ולהמריץ את העור.

350 ש"ח, ברשתות הפארם

מסכת לילה של שיסיידו
מסכת לילה של שיסיידו

Mac Fix+

אחוזי הלחות המפלצתיים אינם נתוני הפתיחה האופטימליים לתחזוק פרצוף מאופר למשעי ורענן למשך שעות, אך שפריץ או שניים מתרסיס מי המעיין יכולים לפתור את העניין. זהו למעשה ספריי עמוס ויטמינים ומינרלים, תמציות מלפפון, קמומיל, קפה ותה ירוק, המחיים את העור מחד גיסא ומקבעים את האיפור ומעניקים לעור מראה מט מאידך גיסא. אפשר להשתמש בתרסיס לפני האיפור, לשם רענון, או אחרי האיפור לשם קיבוע, והוא מתאים לשימוש גם לעור רגיש.

104 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת ובאתר מאק

תרסיס רענון של מאק
תרסיס רענון של מאק

Gigi Vitalizing Experience

יציאה לחופשת קיץ אינה פוטרת משגרת טיפוח הוודג'. כדי להימנע מתשלום משקל עודף על כל תכולת מדף הקוסמטיקה הביתי, הומצאו ערכות הנסיעה המיניאטוריות והחמודות. מצוינת ומומלצת במיוחד היא זו של Gigi, הטומנת בחובה ג'ל ניקוי פנים עדין נטול SLS מרושע, קרם לחות היפואלרגני בעל מקדם הגנה ברמת 30 SPF, והמוצר המוצלח במארז – אבקת פילינג מאורז טחון המסירה תאים מתים, לכלוך ושומן בשיא העדינות ומותירה את העור רך ומשיי.

199 ש"ח, להשיג בנקודות המכירה ברחבי הארץ. פירוט באתר ג'יג'י

ג'ל ניקוי פנים של ג'יג'י. צילום: מוטי פישביין
ג'ל ניקוי פנים של ג'יג'י. צילום: מוטי פישביין

Guerlain Honey Nectar Lotion

מלבד תקציב לחופשה במלדיבים ועוד זוג נעליים, הדברים שחסרים לנו הקיץ הם מרץ ושמחת חיים. על השניים האחרונים אפשר לפצות בעזרת תחליב התזה מרענן המיועד לשימוש כבסיס ראשוני לפני הנחת סרום או קרם. התחליב מבוסס על תמציות פרחי מימוזה ורותם בצד המרכיב המרכזי – דבש, הנודע כמקור טבעי להזנה, שיקום וטיפוח העור. אגב, התחליב מופק מתוצרתה של דבורה שחורה החיה על אי מבודד בקרבת אנגליה, שזה יופי של מקום להיות בו באוגוסט.

300 ש"ח, ברשתות הפארם

תחליב פנים של גרלן
תחליב פנים של גרלן

Dr. Hauschka Gesichtstonikum Facial Toner

והרי המלצה: אל תנסו אפילו להגות בקול את שמו של תרסיס הטונר הצמחי לפנים של ד"ר האושקה, כי גם ככה חם וקשה. במקום זאת, התיזו אותו על פרצוף נקי ועסו בעדינות בבוקר ובערב טרם מריחת הקרם, להמרצת מחזור הדם, איזון רמות הלחות והשומן, רענון והתחדשות העור. אל תתעצלו להתאים את הטונר הנכון לסוג עורכם, שכן בעוד שזה המיועד לעור רגיל או יבש פועל להגברת האלסטיות של העור, זה המיועד לעור שמנוני מתמקד בעיקר בניקוי נקבוביות.

189 ש"ח, להשיג ברשת טבע קסטל, בית מרקחת גליל ובתי הטבע מובחרים

טונר צמחי לפנים של ד"ר האושקה
טונר צמחי לפנים של ד"ר האושקה