בשם הגלאם: כל מוצרי האיפור והטיפוח לסילבסטר זוהר במיוחד

מתרסיס גוף מנצנץ, דרך פודרה משזפת ועד מסקרה מאריכה שמעריכה ומפנקת כל ריס בנפרד. 10 מוצרי איפור וטיפוח חדשים שיהפכו את ליל הסילבסטר לדרמטי במיוחד

איפור לסילבסטר
איפור לסילבסטר
28 בדצמבר 2016

מסקרה

מאחר שכניסה דרמטית, בסילבסטר או בכלל בחיים, היא בגדר תמצית כל שאיפותינו, החלטנו לסמוך על הבטחותיה של Grand Entrance Mascara. המסקרה החדשה מבית אליזבת ארדן אכן יוצרת אפקט דרמטי של ריסים ארוכים במיוחד ובעלי נפח, וכל זאת בזכות מברשת בעלת מבנה חדשני ועקלקל המגובה בשלוש שורות של מסרקים המעניקים טיפול אישי לכל ריס וריס.

202 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

מסקרה של אליזבת ארדן
מסקרה של אליזבת ארדן

אייליינר

אייליינר משורטט כהלכה הוא אינו דבר של מה בכך, וכשהוא כזה, הוא מקדם סקס אפיל ממעלה ראשונה. Grandiôse Liner, האייליינר החדש של לנקום, מצויד באפליקטור גמיש ודקיק המאפשר משיחה מושלמת ואילו גימור המט העוצמתי שלו מצליח להפוך גם את העיניים הכי מרוטות למהפנטות.

240 ש"ח, להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם ואפריל ובפרפומריות הפרטיות

אייליינר של לנקום
אייליינר של לנקום

עיפרון עיניים

אוהבות אותו חד ומדויק או דווקא מעדיפות אותו מחוספס ומעושן? הודות לפיגמנט העז והמרוכז, למרקם העשיר והעמיד ולמברשת הטשטוש הצמודה, Dessin Du Regard Waterproof, עיפרון העיניים החדש מבית איב סן לורן, מספק ביעילות כל העדפה.

110 ש"ח, להשיג ברשת חנויות אפריל

עיפרון עיניים של איב סן לורן
עיפרון עיניים של איב סן לורן

שמן שימר לשיער

אם השיער שלך פחות מתרגש מערב הסילבסטר ומתעקש להיראות דווקא אז עייף ונפול – השיבי לו בשפריץ של Mythic Shimmering Oil, השמן החדש והמנצנץ מבית לוריאל. הודות לתמציות המגנוליה המזינות, התכשיר מצליח לקחת כל פדחת שכבר עלתה על טרנינג ולהפוך אותה לחיית מסיבות זוהרת ומלאת ברק.

113 ש"ח, להשיג במספרות לוריאל פרופסיונל

שמן שימר לשיער
שמן שימר לשיער

פודרה משזפת

אם חיוורון־חלושס אינו הלוק החביב עליכן, תוכלו להשיג בקלות מראה שזוף ובריא על אף החורף שבחוץ. כל שעליכן לעשות הוא לפדר ענוגות את הפרצוף ב־Sunshine Powder Compact, הפודרה החדשה והמשזפת של קלארינס, שמכילה ויטמינים ונוגדי חמצון שיוצרים כיסוי אחיד, מתעתע ומשכנע לאורך זמן, או לפחות עד הבוקר.

314 ש"ח, להשיג בסניפי סופר־פארם

פודרה משזפת של קלרינס
פודרה משזפת של קלרינס

בושם

Trussardi Donna, הבושם החדש מבית האופנה האיטלקי, טומן בחובו את כל מה שאנחנו מאחלות לעצמנו לשנה החדשה: ניחוחות יסמין ורמיזות מלון, עיצוב אלגנטי ועל זמני, שילוב מדויק בין רוח נעורים לעומק ואיפוק, ולא פחות חשוב – כושר הישרדות לאורך זמן.

499 ש"ח, להשיג ברשת סופר־פארם

בושם של טרוסרדי דונה. צילום: מוטי פישביין
בושם של טרוסרדי דונה. צילום: מוטי פישביין

שפתון עמיד

אין דבר מבאס וחסר פאסון יותר משפתון שנמרח אחרי חצי שלוק שמפניה. שפתוני Ultra HD Matte Lipcolor של רבלון אוחזים אמנם בשם יומרני, אך גם בגימור מט חוצב להבות ובכושר עמידות מפתיע שמבטיח וגם מקיים שהשפתיים שלכן ישרדו עד חצות.

108 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ

שפתון עמיד של רבלון
שפתון עמיד של רבלון

לק דרמטי

מן הראוי לאחוז גביעי שמפניה באצבעות משוחות באופן ההולם את המעמד האלגנטי. קולקציית הלקים החורפית והכהה של OPI תחמיא מאוד גם למשקאות כמו קוניאק ויין אדום, אך בסך הכל תעבוד עם כל סוג של אלכוהול שתבחרו לצלול לתוכו בליל הסילבסטר.

65 ש"ח, להשיג במכוני הטיפוח וברשת מכוני נייל סטודיו ברחבי הארץ

לק של OPI
לק של OPI