10 מייק אפים חדשים ומומלצים

עשרה מייק־אפים חדשים מבטיחים לכסות את כל מה שצריך להסתיר ומוכיחים שהדרך לעור צח רצופה בחומצות שומן קוקוס, חלבוני חיטה ותמציות עולש, לא עלינו. סקירה מיוחדת

מייק אפים חדשים
מייק אפים חדשים
6 באוקטובר 2016

True Radiance SPF15 | קלרינס

המחיר שלו אמנם אינו קליל ואוורירי כמו המרקם שלו, אבל המייק־אפ החדש של קלרינס שווה כל שקל. הוא מפיח רוח חיים בעור פנים עמום ומגן עליו מפני רדיקלים חופשיים וזיהום אוויר בעזרת תמציות ייחודיות של עולש צהוב ותה לבן. מי שאינה מצליחה להקפיד על שנת יופי מסודרת, תשמח לגלות שהמייק־אפ אפילו "מנטרל גוונים אפרפרים".

256 ש"ח, בסופר־פארם

מייק אפ של קלרינס. צילום: יח"צ
מייק אפ של קלרינס. צילום: יח"צ

Dr. Hauschka Foundation | ד"ר האושקה

המייק־אפ החדש של ד"ר האושקה ניחן במרקם אוורירי, שמנים, מינרלים, תמציות צמחי מרפא מובחרות, ניחוחות לימון וקוקוס, קורטוב וניל ושאר מעוררי תיאבון ש"מאפשרים לחיוניות הטבעית של העור להקרין החוצה", כמאמר היצרן. התוצאה? דלישס!

189 ש"ח, בטבע קסטל, בחנויות הטבע ובבתי המרקחת מובחרים

מייק אפ של ד"ר האושקה. צילום: יח"צ
מייק אפ של ד"ר האושקה. צילום: יח"צ

Color Stay 2 in 1 | רבלון

גם ברבלון מבינים שבימים כאלה אין ברירה אלא לחסוך ומשיקים מייק־אפ וקונסילר באריזה קומפקטית אחת. במטה החברה קוראים לכך "שילוב אולטימטיבי קליל", ולנו לא נותר אלא להסכים.

169 ש"ח, ברשתות הפארם

מייק אפ של רבלון. צילום: יח"צ
מייק אפ של רבלון. צילום: יח"צ

Radiant Youth Corrector Pen | איב רושה

מי היה מאמין שסודות הגרעין טמונים בוודג'? "הנשק האולטימטיבי לשמירה על מראה זוהר ורענן בכל מצב", מתארים בחברת איב רושה את הקונסילר המבהיר החדש, ובצדק. מלבד היותו מצודד ונוח לשימוש, התכשיר מועשר בפיגמנטים בהירים שמקנים לעור הפנים תחושת רעננות ומראה קורן.

112 ש"ח, בחנויות הרשת ובאתר

מייק אפ של איב רושה. צילום: יח"צ
מייק אפ של איב רושה. צילום: יח"צ

Chubby in the Nude Foundation Stick | קליניק

המייק־אפ החדש של קליניק מגיע בפורמט עדכני המבוסס על חומצות שומן קוקוס ובליווי מדריך ידידותי שאינו פוסח על שום נקודה אסטרטגית (המצח, גשר האף, הלחיים והסנטר), עד ל"התמזגות מושלמת". אנחנו נוטים לגלות חשדנות כלפי המילה "מושלם" על הטיותיה, אך הפורמולה החדישה אכן מצליחה לייצר את המראה המבוקש של ללכת עם ולהרגיש בלי.

139 ש"ח, ברשתות הפארם, סופר־פארם, המשביר לצרכן, רשת אפריל ובאתר 

מייק אפ של קליניק. צילום: יח"צ
מייק אפ של קליניק. צילום: יח"צ

Teint Couture Concealer | ז'יבנשי

הייתכן שאפשר "לתקן כהויות מתחת לעיניים, להעלים סימני עייפות ואדמומיות ולטשטש שקיות במשיחה אחת בלבד"? התשובה היא כן ובגדול. הקונסילר החדש של ז'יבנשי לא מפזר מילים ללא כיסוי ומצליח להעניק כיסוי הולם גם לפרצופים תשושים במיוחד.

153 ש"ח, בסופר־פארם, ניו פארם והמשביר לצרכן

מייק אפ של ז'יבנשי. צילום: יח"צ
מייק אפ של ז'יבנשי. צילום: יח"צ

Double Wear Makeup To Go | אסתי לאודר

המייק־אפ הפופולרי של אסתי לאודר בנוסחה חדשה ומבטיחה ל"אישה המודרנית הנמצאת בתנועה מתמדת". בדקנו ומצאנו כי גם נשים סטטיות בהווייתן עשויות ליהנות מאוד מהפורמולה המשופרת, הכוללת רכיבי לחות מזינים ונוגדי קמטוטים, מרקם נהדר ואריזה מלאת שיק.

288 ש"ח, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות נבחרות

מייק אפ של אסתי לאודר. צילום: יח"צ
מייק אפ של אסתי לאודר. צילום: יח"צ

BB Cream | סבו קאלם

פורמולה היפואלרגנית ועשירה בלחות, יכולת הסוואה של הבדלי פיגמנטציה ומקדם הגנה ברמת Spf35 הופכים את תכשיר ה־BB של סבו קאלם ל"קרם כיסוי וטיפוח לעור מושלם", כדברי היצרן. אנחנו כבר יודעים שהמתכון לעור מושלם מבוסס לרוב על גנים משובחים, אך אם מוציאים את אלמנט ההגזמה מהמשוואה – מתברר שמדובר במוצר לא רע בכלל.

164 ש"ח, בסופר־פארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים

מייק אפ של סבו קאלם. צילום: יח"צ
מייק אפ של סבו קאלם. צילום: יח"צ

Pore Minimizer | קרליין

"צמצום מראה נקבוביות פעורות, מניעת שקיעת המייק־אפ לקמטוטים ויצירת מראה רענן למשך כל היום" – הפריימר של קרליין מציב בפני עצמו שלושה אתגרים ועומד בכולם בהצלחה כבירה, עד כי הוא מייתר את השימוש במייק־אפ עצמו.

89.90 ש"ח, ברשתות הפארם

מייק אפ של קרליין. צילום: יח"צ
מייק אפ של קרליין. צילום: יח"צ

Smoothing Foundation Primer | פופה

"הסוד לעור חלק, בריא ורענן", על פי פופה, טמון בשכבת חציצה בין העור למייק־אפ המגנה על הראשון ומחזקת את השני – משמע, פריימר. התכשיר בהחלט עושה את העבודה, וזאת הודות לפורמולה הכוללת פיגמנט עדין בגוון אפרסק, סיליקונים היוצרים בסיס איתן, חלבון חיטה מלחלח ותמציות שעווה לעור קורן.

79 ש"ח, בסופר־פארם

 

מייק אפ של פופה. צילום: יח"צ
מייק אפ של פופה. צילום: יח"צ