קו המשווה: בדקנו סרום במחיר שערורייתי מול סרום זול

מדור ההשוואות שלנו יצא לחקור את אחד המוצרים היקרים בשידת הטיפוח. האם צריך להשקיע מאות שקלים בסרום לפנים או שאפשר להסתפק בסרום זול? יש לנו תשובה

מסכה לפנים. צילום: שאטרסטוק
מסכה לפנים. צילום: שאטרסטוק
28 בינואר 2018

בשנים האחרונות נכנס לחיינו קרם הפלא המכונה "סרום". פעם הספיק לנו קרם לחות, אחר כך התקדמנו לקרם יום וקרם לילה, ועכשיו אנחנו כבר בשלב הסרום. סרום לשיער, סרום לגוף, סרום לפנים, סרום טבעי ועוד. כל שתבקשי תוכלי למצוא, השאלה רק באיזה מחיר. בשל סגולות הפלא שמיוחסות לסרומים למיניהם – כיווץ נקבוביות, הצערת עור הפנים, חידוש תאי עור במהלך הלילה, שליפת שפנים מן הכובע – מחירם מאמיר ומכביד על הארנק.

אך כמו בכל מוצר טיפוח, תמיד יש חלופות זולות יותר. האם שווה להשקיע מאות שקלים בסרום מזין או שאפשר פשוט להסתפק במוצר פשוט שיחזיר לנו עודף ממאה  שקלים? ניסינו שני מוצרים וחזרנו עם תוצאות שיסקרנו מאוד את הנקבוביות שלכן.

Jojove Pure של סופט טאץ'

סרום של סופט טאץ'
סרום של סופט טאץ'

מחיר: 70 שקלים.

הקומוניקט אומר: "סרום אנטי אייג'ינג מזין המטפל בעור פנים עייף, מתוח וחסר חיוניות ומעניק לעור רכות, לחות וגמישות".

ואנחנו מוסיפות: מתברר שכבר האינדיאנים בצפון אמריקה השתמשו במיצוי של צמחי חוחובה לטיפוח העור, ומה שטוב לצ'יף בטח טוב גם לנו.

חוויית משתמשת: מהסרום שלנו יש לנו כמה דרישות בסיסיות – שיהיה נעים, מרוכז ויעיל. זה של סופט טאץ' (מותג מקומי שאנחנו בהחלט מחבבות בדרך כלל) מילא אותן באופן חלקי למדי. הוא אמנם נעים ובעל ניחוח עדין, אך המרקם שלו קצת חסר אופי, ולא מרגיש כמו משהו שיכול לשפר פלאים את מצבו של עור פנים עייף בסופו של עוד יום באקלים עירוני מפויח. הוא אולי נמרח בקלות ונספג במהירות ונדמה יותר כמו קרם לחות קליל, אבל התוצאה, אפעס, לא הותירה אותנו פעורות פה.

בשורה התחתונה: 6.5

Double Serum 8th Generation של קלרינס

סרום של קלרינס
סרום של קלרינס

מחיר: 465 ש"ח.

הקומוניקט אומר: "הדור הבא של הסרום הנמכר ביותר באירופה, עם פורמולה משופרת הכוללת מינונים גבוהים של צמחים ותמציות טבעיות, ומרקם אוניברסלי המתאים לכל סוגי העור".

ואנחנו מוסיפות: רשימת הרכיבים כוללת לא פחות מ־21 צמחים, למשל עלה החיים, קינואה, קיווי וכל מה שאנחנו שמחות לערבב לתוך השייק שלנו.

חוויית משתמשת: הריח פרחוני, מתובל, עדין ונפלא, המרקם נעים, חצי שמנוני (תודות לנוסחה המערבת שמנים עם מים), נמרח בקלות על הפנים ונספג תוך כמה שניות בעור. הכי חשוב – התוצאה לא פחות ממרהיבה. העור נראה קורן ובריא, מואר ורענן, לפני וגם אחרי שנת לילה.

בשורה התחתונה: 10