בלאק איז ביוטיפול: עשרת הגוונים הכהים ביותר במייק אפ של רירי סולד אאוט והגולשות מאוהבות

בניגוד גמור לנורמות שהיו מקובלות עד כה, עשרת הגוונים הכהים ביותר בליין המייק אפ של רירי הפכו לסולד אאוט. "פנטי ביוטי" כולל יותר מ-40 גווני מייק אפ ונמכר במחיר של 32 דולרים בספורה

ריהאנה מדגמנת את ליין הביוטי שלה. מלכה אחת! צילום: יח"צ
ריהאנה מדגמנת את ליין הביוטי שלה. מלכה אחת! צילום: יח"צ
9 באוקטובר 2017

ריהאנה, תודה שאת קיימת. כעת אחרי שזה נאמר, אפשר להמשיך לנושא לשמו התכנסנו כאן – רירי עושה היסטוריה עם ליין האיפור שלה שכן כל עשרת הגוונים הכי כהים שלו הם סולד אאוט.

אם זה לא נשמע לכם מיוחד, חשוב להבהיר: ליין האיפור "פנטי ביוטי", כולל 40 גוונים (!!!) של צבע גוף, מהבהיר ביותר לכהה ביותר, כך שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה. "פנטי ביוטי נוצר עבור כל הנשים עם כל הגוונים, גישות, תרבויות וגזעים", כך כתבה הנסיכה מברבדוס באתר הבית של המותג. "אני רוצה שכולם ירגישו שהן נמצאות בדבר הזה".

ריהאנה מדגמנת את ליין הביוטי שלה. מלכה אחת! צילום: יח"צ
ריהאנה מדגמנת את ליין הביוטי שלה. מלכה אחת! צילום: יח"צ

יודגש כי חברות הקוסמטיקה הגדולות לא בדיוק מתהדרות במניפת גוונים רחבה כשזה נוגע למייק אפ – לרוב מדובר בכמה גוונים של חול-וורדרד שאוזלים מהר מהחנות ומותירים אותך נואשת, בציפייה שמישהו ייסע לארה"ב ויביא לך משהו ראוי וזול יותר מספורה.

הליין של רירי הוכיח שמודל היופי שמוצג לנו בפרסומות לא יכול להיות רחוק יותר מהמציאות, עם עשרת הגוונים הכהים והנמכרים ביותר שכעת הפכו להכי מבוקשים. אם חשבתן שהלקוחות מבואסות, תחשבו שוב – אף אחת לא התלוננה על כך שהגוון הכהה נגמר, אלא הביעה התלהבות שגוון כזה סופסוף קיים בספורה, ובמחיר לגיטימי לחלוטין של 32 דולר. חפשו בטוויטר האשטאג פנטי ביוטי והצטרפו לחגיגה.

בינתיים, ב"פנטי ביוטי" עובדים בכל המרץ כדי לחדש את המלאי ורירי ממשיכה להפיל את חובבות האיפור – קודם עם סטיק הזהב "Trophy Wife" ששיגע את האינסטגרם ועכשיו עם הציפייה הדרוכה לקולקציית גווני ה"גלקסיה" שעתידה לצאת ביום שישי ה-13, כי רירי לא מפחדת מאף אחד!!!

https://www.instagram.com/p/BZq8RQSlbp9/