שדרגו את הוודג'

חברה ישראלית חדשה תאפשר לכולנו לעוף על המזרק. זה חוקי!

Facefix
Facefix
20 במרץ 2014

נפתח בהצהרה: כולכן נשים יפות. גם אם בבוקר אתן נראות כמו הגרסה הפחות פוטוגנית של דובי גל; גם אם בשקיות שמתחת לעיניכן אפשר להבריח קוקאין לתפוצות; גם אם עצמות הלחיים שלכן לא מזכירות את אלה של בר רפאלי. רבאק, בעולם שבו מרבית הנשים לא נראות (גם אחרי מאמץ רב) כמו בר רפאלי, מן הראוי להסתכל על רפאלי כחריגה ואולי לשלוח אותה לכמה הזרקות שירפו את עורה ויעניקו לה מראה "טבעי" יותר. עד שזה יקרה ונזכה כולנו להתהלך ברחובות בשיער מאפיר תוך נענוע ישבננו המדלדל, תנו לנו איזה מזרק קטן לשפר את הרגשתנו הדלוחה ולרדוף אחר הנעורים כפותות חסרות מעצורים.

הזרקות הבוטוקס, כמו גם החומצה ההיאלרונית והקלציום, אינן חדשות בשוק, אך עם תג מחיר למזרק שעומד על 1,500־2,000 ש"ח נראה כי התענוג היה שמור לנשות (ולגברי) העשירון העליון. אך לאחרונה נראה כי רשת חדשה מבקשת לשבור את השוק ולאפשר גם למי שלא משתינה על העיר מהמרפסת של אקירוב להילחם בטבע האנושי, עם תמחור מזרק ב־699 ש"ח – ללא ספק בשורה שמרימה גבות (אלא אם כבר הזרקתן בוטוקס למצח, ואז שום דבר כבר לא יכול להפתיע אתכן).

מדובר ברשת הקליניקות לאסתטיקה FaceFix, שמציעה מילוי קמטים, שפתיים ועצמות לחיים לצד טיפולי בוטוקס במחירים נמוכים יחסית. הסיבה למחיר השווה נעוצה בחברת לומינרה, יצרנית ישראלית שמייצרת את חומרי המילוי בישראל ולכן חוסכת מהרופא ומהצרכן את עלויות התיווך המעיקות. כך נוכל כולנו לצאת להפסקת צהריים ולחזור למשרד כאילו עברנו פילטר באינסטוש, הודות לעובדה כי מדובר בטיפולים שנמשכים כ־10־20 דקות. תספרו לקולגות שזה כי אכלתן טבעוני או משהו.

FaceFix, רשת קליניקות לרפואה אסתטית, לפרטים וייעוץ: 4897700־054