שיבושם לכם: חמישה בשמים מומלצים לחג

40 שנות נדודים במדבר גרמו לבני ישראל להסריח לדורי דורות. חמשת הבשמים הבאים ישקמו את הטראומה הלאומית ועל הדרך ישמשו כמתנה נפלאה של הדקה ה־90 לנשים שאתם אוהבות ואוהבים

Stars מבית מוסקינו
Stars מבית מוסקינו
1 באפריל 2015

תמימה כמו סיירוס

הקסם של בשמי טרי מוגלר לא יפוג לעולם, בעיקר מפני שכולם מבוססים על אותה וריאציה עתיקה של אנג'ל – ניחוח מתקתק שמוכיח שבסופו של דבר גברים אוהבים ריח של בית בושת צרפתי ונשים אוהבות שגברים ונשים נחנקים מהשובל שלהן. אם את או אתה מתכננים מתנה לבת משפחה, אהובה או מאהבת שלא אוהבת להיות פרח קיר – קנו לה את הבושם המאוד לא תמים הזה, שנקרא כמובן "אינוסנט". אינוסנט כמו מיילי סיירוס, כנראה. גם אם אתם שנואים במיוחד על ידי יושבי השולחן – אותה גברת בת מזל שמריחה כעת כמו החירות עצמה, תהפוך אתכם לחרוסת של המשפחה. אין, אני הכי מאחדת לבבות.

אינוסנט
אינוסנט

350 ש"ח ל־750 מ"ל, להשיג בלעדית בסופר פארם וברשת אפריל

[tmwdfpad]

השפריץ של כוכבה

את הבושם החדש של מוסקינו, Stars, לא צריך להריח. צריך רק להסתכל על הבקבוק המושלם שלו, ללטף את פקק הכוכבים שככל הנראה יהפוך לפריט אספנות ולהשפריץ. אם בכל זאת אתן מתעקשות שאין לשפוט את מתנות החיים על פי עטיפתם, אני שמחה לבשר לכן שבניגוד לגברים בעלי עטיפה יפה שמסתירה לפעמים חתיכת סירחון, הלוק של הבושם הזה תואם לחלוטין את תוכנו: עם תווים של אתרוג, ורדים, יסמין ופרחי תפוז הוא עושה חשק לצאת למרפסת עם אליהו הנביא ולבדוק אם בצלחת שלו יש ביצה קשה.

Stars מבית מוסקינו
Stars מבית מוסקינו

249 ל־50 מ"ל, 349 ל־100 מ"ל, להשיג בסופר פארם

דה בובואר על הצוואר

נינה ריצ'י מנצלת את השקת הבושם החדש שלה כדי להטמיע בחברתנו הקפיטליסטית ערכים פמיניסטיים, ומבקשת מנשים "לשחרר לחופשי את התשוקות שלהן, לחוות את ההנאות שלהן ולהביא את עצמן לאקסטזה". לא תאמינו, אבל בצירוף מקרים קוסמי גם הבושם מכונה L'Extase, מה שהופך את נינה ריצ'י למשיח של החג הכי נטול תשוקה, הנאה או אקסטזה (אלא אם נולדתן למשפחות האלה שקונות אייפון 6 למוצא האפיקומן). ניסיונה המעליב מעט של ריצ'י להפוך לסימון דה בובואר של הפרפומריה לא פוגם באיכות הבושם שבורך בתווי מאסק, ארז ואמבר, ובקופסה שחושפת עם פתיחתה את המסר החתרני "שחררי את הפנטזיות שלך". סבתא, את בסדר?

L'Extase
L'Extase

499 ש"ח ל־50 מ"ל, 679 ל־80 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם המובחרות

מדמואזל קוקו

אם אתם אנשים מוגזמים, מופרעים וככל הנראה אכולים רגשות אשם (או בקיצור: אנשים כלבבי), אתם מוזמנים לגרום לבת המזל להיתלות מהשנדליר כבשירה של SIA עת תגישו לה את המהדורה המוגבלת שיצרו בשאנל לבושם האיקוני שלהם ושל נשים שיודעות חומר טוב להסנפה מהו. המהדורה המוגבלת של קוקו מדמואזל כוללת או דה פרפיום 50 מ"ל וארבעה מילויים בני 7.5 מ"ל במארז קלאסי יפהפה. כל הטוב הזה במחיר כליה קטנה של ילד יפה מרואנדה.

מדמואזל קוקו
מדמואזל קוקו

1,000 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם המובחרות

ניחוח היפי

ולפעמים צריך משהו פשוט, בלי יותר מדי הבטחות על ג'יני בבקבוק שימצא לך מאהב חדש, יביא שלום עולמי או יהרוג את הדודה. כזה הוא הניחוח מבית קיל'ס – Vetiver & Black Tea  – שבורך בניחוח קולי ובמחיר שפוי. תמצית תה שחור ועשב הוטיבר שנקטף בהאיטי יוצרים ניחוח טרופי שמוביל לרצון עז לברוח לחופשה אקזוטית שאינה באילת; ובמקום להבטיח שהשימוש בבושם יחצה את הים שלך לשניים, מבטיחים בחברה שהקטיף של המרכיבים נעשה מחוות המנוהלות באופן בר קיימא שמעניקות תמיכה מתמשכת לקהילה המקומית. מה שנקרא: גם יפי נפש יכולים להיות כוס התה שלנו.

Vetiver and Black Tea מבית קיל'ס
Vetiver and Black Tea מבית קיל'ס

135 ש"ח ל־30 מ"ל, 249 ש"ח ל־100 מ"ל
להשיג בקיל'ס, דיזנגוף סנטר וקניון רמת אביב