תחרות החולצה הרטובה: הדאודורנטים הכי טובים של קיץ 2016

מיממה רעננה עד 72 שעות הגנה - הוצאנו את עשרת הדאודורנטים הכי יהירים והכי יומרניים על המדף לקרב נגד איתני הטבע התל אביביים. מי ניצח?

תחרות החולצה הרטובה: הדאודורנטים של קיץ 2016
תחרות החולצה הרטובה: הדאודורנטים של קיץ 2016
24 ביולי 2016

גברים

Anber Noir Yves Rocher


ציון:
8.5
דבר הקומוניקט: "מונע ריח הזעה ומעניק תחושת רעננות עם ניחוח אלגנטי למשך 24 שעות".

דבר הנסיין: דאודורנט הספריי שנוצר כפרפראזה על הבושם בעל אותו השם מבית איב רושה, כולל מיני תמציות בוטניות כגון מנטה, קינמון, מנדרינה, מרווה ולבנדר. הניחוח אכן אלגנטי, אך מה שהולם את הקיץ בבירות אירופיות כבד מדי בלבנט המאובק. ייאמר לזכותו של הדאודורנט שהוא שומר בהחלט על תחושת רעננות לאורך כמה שעות טובות, ואף מגיע במכל מרשים ומהודר. גם זה משהו.

35 ש"ח, להשיג ברשת איב רושה ובאתר

 

AMBER NOIR
AMBER NOIR

 

Fresh Ocean 0% Aluminum Nivea Men

ציון: 8
דבר הקומוניקט: "מעניק הגנה בטוחה, 48 שעות של רעננות מתמשכת, ניחוח קליל ורענן, סובלני לעור".

דבר הנסיין: "כמה אייטיז!", קרא מי שהשפריץ מהספריי לאחר המקלחת והודיע שהוא חש עצמו שלמה ארצי בימיו הטובים, משמע – גבר גבר. הניחוח הוא קלאסי על גבול הקלישאתי, אבל לאחר שהוא מתנדף מעט, בית השחי נותר רגוע, נינוח ומלא תודה על שנחסכו ממנו עקצוצי אלכוהול או חומרים משמרים. אבל הגנה למשך 48 שעות? הגזמתם.

19.90 ש"ח (מחיר השקה עד סוף יולי במקום 33 ש"ח), להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

Ocean 0% Aluminum
Ocean 0% Aluminum

Dove Men+Care

ציון: 7
דבר הקומוניקט: "מספק הגנה עד 48 שעות".

דבר הנסיין: אחרי שהתגבר על קשיים מסוימים בשחרור נצרת ההתזה, הודיע כי מדובר בתכשיר טוב, בעל ניחוח גברי סטנדרטי שבהחלט מספק את הסחורה. במילים אחרות, הדאודורנט מאפשר להתהלך בגופייה בין הבריות מבלי לגרום לראשים להסתובב או לאפים להתעקם. לעומת זאת נדרשות מקלחת או השפרצה נוספת הרבה לפני שחולפות להן 48 שעות.

19.90 ש"ח, ברשתות השיווק והפארם

Dove Men+Care
Dove Men+Care

Clarins Men Antiperspirant Roll On

ציון: 10
דבר הקומוניקט: "בקרת זיעה לאורך היום כולו, המאפשרת לעור לנשום תוך כדי נטרול הפעילות הבקטריאלית הגורמת לריח הזיעה".

דבר הנסיין: אחת הסיבות המוצדקות להשקיע 144 ש"ח בקיץ הקרוב טמונה בדאודורנט הרול און הזה. מדובר במוצר מצוין ונעים לשימוש השומר על תחושת רעננות גבוהה לאורך המון זמן בלי להותיר כתמים. הניחוח עדין, קליל ואפילו קצת נשי, מה שהופך אותו מיד ללגיטימי לשימוש זוגי. רואים? כבר חסכתם.

144 ש"ח, להשיג בסופר־פארם

Clarins Men Antiperspirant Roll On
Clarins Men Antiperspirant Roll On

Deodorant Stress Resist Vichy

ציון: 9
דבר הקומוניקט: "דאודורנט רול און לטיפול אינטנסיבי נגד זיעה מוגברת, יעיל עד 72 שעות! מועשר באולטרה מינרל סופג, הרשום כפטנט לספיגת עודף הלחות וההזעה".

דבר הנסיין: משמו משתמע כי התכשיר מיועד לסובלים מהזעה תלוית חרדות. הנסיין התוודה כי הקיץ פלוס החשש מלהעכיר את הסביבה הם כשלעצמם מקור לחרדה, ולכן החשיב עצמו כקהל היעד. הביצועים בהחלט משכנעים לדבריו, התחושה נעימה ובטוחה והניחוח קליל וכמעט אינו מורגש, או במילותיו: "שוקל למרוח אותו על כל הגוף".

49 ש"ח, להשיג בבתי מרקחת פרטיים בלבד, בייעוץ רוקח. לבירור בית המרקחת הקרוב: 6178299־03

Deodorant Stress Resist Vichy
Deodorant Stress Resist Vichy

נשים

Adidas Climacool

ציון: 9
דבר הקומוניקט: "מבוסס על טכנולוגיה ייחודית של קפסולות חדשניות שמתפרקות בעת המאמץ ומשחררות חומר פעיל המגביר את יעילות הדאודורנט".

דבר הנסיינית: סיבוב רגלי מחוץ למזגן באמצע יולי נחשב מבחינתנו לפעילות אירובית מאומצת בדרגת עצימות גבוהה. האמיצה שעשתה זאת התיזה את החדש של אדידס וציינה את היעדרם של תחושת הזעה או ריח גוף מפוקפק ואף שמחה נוכח הניחוח הספורטיבי הרענן. אך האם זהו תחליף מספק למקלחת שאחרי המכולת? התשובה היא לא.

29.90 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

Adidas Climacool
Adidas Climacool

Deodorant Ultra Douceur Payot

ציון: 9.5
דבר הקומוניקט: "מרגיע את העור ומסייע במניעת ריח הזיעה ובשמירה על היגיינת הגוף. הרכיבים העדינים מותירים תחושה רעננה לאורך שעות ארוכות, ריח גוף נעים ועור רך ורגוע ללא תחושת יובש".

דבר הנסיינית: דאודורנט הרול און מבטל במחי גלגול שנים של מוניטין מפוקפק בכל הקשור להרגלי ההיגיינה של הצרפתים. התכשיר אכן עדין וכמעט לא מורגש (לטובה), הגולה שלו רכה ומושלמת והוא באמת מאפשר לנשום לרווחה ולהשתחרר לשעות מדאגות מיוזעות.

55 ש"ח, להשיג ברשתות המשביר לצרכן, סופר־פארם, ניו פארם ואפריל ברחבי הארץ

Deodorant Ultra Douceur Payot
Deodorant Ultra Douceur Payot

Lady Speed Stick Fresh Fusion 24/7

ציון: 9
דבר הקומוניקט: "מעניק הגנה מקסימלית ומרבית של עד 48 שעות מפני הצטברות זיעה וריחות. פורמולה משופרת המתייבשת במהירות ומותירה את העור יבש ורענן".

דבר הנסיינית: אהבתי מאוד את העיצוב המחודש של הרול און ולא פחות מכך את השינוי בפורמולה, שהפך אותה נעימה ויבשה יותר. ברגעים הראשונים חשדתי כי הריח שתלטן ואגרסיבי, אך מתברר שהוא מתנדף חיש קל מבית השחי שנותר רענן להפליא – לא למשך יומיים, מן הסתם, אבל לפרק זמן הגיוני ומספק.

22.90 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק והפארם

Lady Speed Stick Fresh Fusion 24/7
Lady Speed Stick Fresh Fusion 24/7

Crema Shower Freshness

ציון: 8.5
דבר הקומוניקט: "דאודורנט אנטיפרספירנט בניחוח קיצי ונקי של פרח מים, מכיל ויטמין E להרגעת העור ולטיפוחו ומעניק תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום".

דבר הקומוניקט: הנה ההוכחה לכך שמוצר מצוין (שלא נוסה על בעלי חיים!) לא חייב לעלות הון. המכל חלקלק ונוח לשימוש, ההתזה משחררת כמות מדויקת ומדודה של חומר, הניחוח עדין ונעים ואף מזכיר תכשירי טיפוח לתינוקות. בקיצור, התחושה בהחלט רעננה, אך האם היא באמת מחזיקה יום שלם? רק אם את מתכננת לבלות אותו מול המזגן.

13.50 ש"ח, להשיג ברשתות השיווק והפארם

Crema Shower Freshness
Crema Shower Freshness

L'Occitane Verveine Agrumes

ציון: 10
דבר הקומוניקט:
"דאודורנט שאינו מכיל אלכוהול, פרבנים או מלחי אלומיניום, מסייע במניעת התפתחות ייצור חיידקי הריח. קל לשימוש ומשאיר ניחוח רענן של ורבנה על העור לאורך זמן".

דבר הקומוניקט: אף שהתואר "רב מכר" אינו מעיד בהכרח על איכות, במקרה הזה מדובר בלהיט מוצדק לחלוטין. זהו תכשיר נפלא (ובעל סטיק חמוד במיוחד), נעים לשימוש, בלתי מכתים ושומר על בית השחי יבש לזמן ממושך. לחובבי הריחות הלימוניים ממתינה סכנת התמכרות קשה אך מתגמלת.

100 ש"ח, להשיג ברשת חנויות ל'אוקסיטן ובאתר

L'Occitane Verveine Agrumes
L'Occitane Verveine Agrumes