ילד זין: מרלין מנסון מוכר דילדו בצורת הפרצוף שלו

באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה, במיוחד אם אתה בלאקר משועמם שקוראים לו מרילין מנסון. נער הפוסטר של הפריקים מציע למכירה דילדו עם פרצופו, והשלים סופית את הפיכתו ליודל'ה הגותי מאסקימו לימון

מרילין מנסון והדילדו שלו
מרילין מנסון והדילדו שלו
21 באוקטובר 2018

ליל כל הקדושים בפתח ויחד עימו שגעונות מופרזים בחסות הקפיטליזם האמריקאי, כפי שמדגים לנו הפעם מרילין מנסון. הבלאקר הוותיק שידוע בחיבתו לגותיקה ומוצריה, מציע למכירה באתרו מתנה מיוחד לכבוד החג: דילדו באורך 8 אינצ'ים (20.32 ס"מ) עליו מתנוסס פרצופו.

https://www.instagram.com/p/BpF8-4ZhDEN/

עוד כתבות מעניינות:
מלחמת המינים: מה יותר מתאים לך, בן זוג או חתול?
הקץ לבלבול: כך תבחרו את השם הנכון לזין שלכם
לא רק לבולבולים מגיע: גלי מהו השם המתאים לפות שלך

למתעניינים, הדילדו עולה 125 דולר שהם 450 ש"ח ומגיע עם תיק ייעודי לשמירה על דיסקרטיות (אופציה מעניינת מכיוון שלא מנסון ולא מעריציו ידועים בזכות חיבתם לדיסקרטיות). עוד מצוין כי הדילדו "בטוח לסביבה" (מה זה אומר? שהוא עשוי מגומי אורגני שמתכלה? שהוא עשוי מזבל ממוחזר?) ו"היפואלרגני", לבעלי עור רגיש.

לא להתבלבל: בתמונה זה מרילין מנסון, לא דילדו עם פרצוף של מרילין מנסון צילום: שאטרסטוק
לא להתבלבל: בתמונה זה מרילין מנסון, לא דילדו עם פרצוף של מרילין מנסון צילום: שאטרסטוק

נראה כי המוצר יקר לליבו של מנסון, שהכריז עליו בחשבון האינסטגרם שלו לצד ההשטאג #dickortreat. ברכות לקופירייטר. בשנה שעברה, סיפר מנסון על העניין הרב שיש לו באקססוריז מיניים; בין היתר ציין בעבר סולק מבית הספר אחרי שהניח דילדו על שולחן המורה, אם כי לנו זה יותר נשמע כמו המצאה שנוצרה במוחו הקודח לאחר צפייה בסרטי "אסקימו לימון".