הדובדבן של הדגדגן

לכבוד יום האהבה פנינו לאיילת ודפנה דוד־קורן מחנות המין המפורסמת סיסטרס בשאלות נוקבות על מין, על אביזרי מין ועל המין האנושי בכלל. שיחה עם שתיים שיודעות

דפנה קורן (מימין) ואיילת דוד. צילום: איליה מלינקוב
דפנה קורן (מימין) ואיילת דוד. צילום: איליה מלינקוב
12 בפברואר 2014

למה צעצוע מין עדיף על מסעדה כמתנה לוולנטיינס דיי?

"וולנטיינס הוא כבר לא רק חג זוגי. היום יש זרם של אנשים שחוגגים את חג האהבה עם עצמם וצעצוע מין הוא פרטנר בטוח, שעושה טוב לגוף ולנפש ולא נחשב רומן. בקטע זוגי זה תבלין. אנחנו כל הזמן מחפשים לגוון כדי לשמר זוגיות בריאה שמתגברת על תלאות החיים, ובמובן הזה צעצועי מין הם דרך נהדרת לחגוג את הוולנטיינ'ס. זו לא עוד מסעדה שסימנו עליה וי אלא אחת המתנות היותר אינטימיות שאפשר להעניק לכבוד חג האהבה. זה תמיד משהו שונה, במיוחד עם כל החידושים בתחום".

ומה באמת התחדש בתחום?

"יש המון חידושים טכנולוגיים. למי שאוהבת גדג'טים יש ויברטורים שמופעלים באמצעות אפליקציה מהסלולרי. בן או בת הזוג יכולים להיות באוסטרליה, לצורך העניין, ולהפעיל את הוויברטור שנמצא כאן בישראל. בכלל האביזרים היום הרבה יותר פונקציונליים. ויברטור יכול להיות מסז'ר חיצוני והצד השני שלו יכול לשמש לחדירה ולתת פולס חשמלי, שזה זרם חדש בתעשייה. יש גם גדג'טים שמופעלים על ידי קול כך שאפשר לדבר לוויברטור והוא יפעל על פי עוצמת הקול או המוזיקה ברקע".

אתן מבלות כל היום יחד בסביבת צעצועי מין. איך אתן שומרות על הגחלת?

"כשעובדים עם תבלינים, האף מאבד קצת את חוש הריח וכבר אין לזה את אותו האפקט, אז אנחנו כבר יודעות מראש שלא הכל ילך אבל זה בהחלט נותן לנו את האפשרות לנסות צעצועים חזקים בצורה בלתי רגילה או כאלה שעושים קצת מעבר למקובל. אצל הרבה נשים שאוהבות צעצועים, הרגישות פוחתת עם הזמן ויש צורך בצעצועים יותר חזקים".

וכשמתרגלים לגירוי אינטנסיבי כל כך אפשר עדיין ליהנות מזין או מלשון?

"בהחלט כן. העניין הוא לא להתמכר. מה שטוב אצלנו בגוף זה שאם עושים הפסקה של כמה ימים, רמת הרגישות חוזרת. יש נשים שהופכות את זה למשהו יומיומי שבאמת מונע מהן הנאה מהדברים הבסיסיים. העצה שלנו היא לקחת פסק זמן ואז הכל חוזר לעצמו".

אז גברים לא צריכים להיות מאוימים מצעצועי מין?

"צעצועי מין הם לא תחליף למישהו חי, נושם, מדבר, מבין, תומך ומקשיב, זה בסך הכל עצם שעושה נעים, כמו הכורסאות שעושות מסז'".

שתיים שיודעות. איילת ודפנה דוד־קורן (צילום: איליה מלניקוב)
שתיים שיודעות. איילת ודפנה דוד־קורן (צילום: איליה מלניקוב)

מאז הארנב מ"סקס והעיר הגדולה", יצא לשוק איזה חידוש מסעיר בתחום?

"היום יש יותר עניין בפן העיצובי ובאיכות חומרי הגלם. מדי פעם צצים חידושים קטנים ברמה הטכנולוגית, כמו טעינה על ידיUSB  או הפעלה באמצעות אפליקציה. המפעים, ויברטור של חברת Fun Factory, עובד על בסיס שני מגנטים שמושכים ודוחים זה את זה ומבצע לבד את העבודה של החדירה ושל היציאה. יש גם וויברטור כפול מסדרת WOW  שבו הציר המרכזי שאמור להיות מוחדר לנרתיק מייצר הדף פנימי כמו במין חזק".

נראה שהרבה נשים גומרות רק מחדירה.

"נהפוך הוא. הדגדגן הוא היהלום שלנו. ובכל זאת, המון נשים נהנות מחדירה כזו או אחרת לצד הגירוי הדגדגני – מחדירה של אצבע עד נשים שדורשות את המלאות הזו בנרתיק, כדי ליהנות עד הסוף מהגירוי החיצוני. זה כמו פטמות. יש כאלו שמתגרות מזה ואחרות שרק רפרוף זה טו מאץ'".

אם היו שולחים אתכן לירח עם צעצוע אחד, מה הייתן לוקחות?

"ביצת רטט צריכה להיות במגירה של כל אישה, בכל מקום".

ידענו שיש דברים שמרטיטים יותר מגבר. צפו בבנות "סקס והעיר הגדולה" מגלות את אמריקה:

sisters.co.il