Eva: ויברטור שלא זקוק לתמיכה ידנית או רתמה

Eva הוא ויברטור חדשני המאפשר לאישה להשתמש בו ללא צורך להחזיק בו או לרתום אותו. כך ניתן לשלב אותו גם בסקס עם בן הזוג

סקס. צילום: Thinkstock
סקס. צילום: Thinkstock
26 באוקטובר 2014

סקס הוא חוויה שאמורה להעניק סיפוק והנאה לשני (או יותר) הצדדים המעורבים. אולם, על אף דיבורים על שחרורה המיני של האישה בעולם המודרני ולמרות היכולת של נשים מסוימות לחוות מספר אורגזמות במהלך יחסי מין, עדיין מחקרים מראים שגברים חווים פי שתיים יותר אורגזמות מאשר נשים במהלך סקס.

גברים אמנם לא ישמחו לשמוע את זה, אך ישנה סבירות שגם בת הזוג שלהם מזייפת לפעמים במיטה. במקרים רבים, האשמה אינה בהכרח בגבר, הסיבה היא שרוב הנשים בעולם זקוקות לגירוי של הדגדגן בשביל להגיע לאורגזמה. הבעיה היא שרוב הויברטורים או צעצועי המין אינם מתאימים ליחסי מין זוגיים, אלא לשימוש עצמי בלבד.

Eva הינו ויברטור חדש לשימוש חיצוני שאינו דורש מצריך חיבור לרתמה או תמיכה ידנית. הוא מגיע עם כנפיים מיוחדות שמאפשרות קודם כל להתאים למגוון רחב של צורות וגדלים שונים של איברי מין נשיים, וגם בשביל שלא יפריע במהלך הסקס. על פי אלכסנדרה פיין וג'נט ליברמן שפיתחו את הויברטור, גברים אפילו לא מרגישים בהבדל כלשהו, והנשים מפיקות הנאה גדולה הרבה יותר. את Eva אפשר לכוון לשלוש מהירויות שונות, כך שכל אישה יכולה להתאים אותו לקצב שלה.

פיין וליברמן הרימו קמפיין גיוס באינדיגוגו בו הן מבקשות 50 אלף דולר בכדי להביא את המוצר לשוק. הקמפיין עלה לפני פחות משבוע והוא כבר הספיק לחצות את היעד, ונכון לעכשיו הוא עומד על 63 אלף דולר ויש לו עוד 41 ימים להמשיך לגייס. אם אתם מעוניינים לפלפל את חיי המין שלכם על ידי רכישת הויברטור, ניתן לעשות בהזמנה מוקדמת דרך העמוד של Eva באינדיגוגו בעלות של 95 דולר. המוצרים הראשונים צפויים להישלח ללקוחות החל מתחילת 2015.