כל הסיבות לנהל רומן משרדי

עזבו את שייקספיר, תשכחו מדיסני - סיפורי האהבה הכי מרגשים קורים ממש מתחת לדסק שלכם. הנה הסיבות לחלוק עם הקולגה לא רק תלוש משכורת

17 בדצמבר 2013

אח, חיי המשרד. נעימים כמו טחורים, מרטיטים כמו שידורים חוזרים של פסטיבל מספרי סיפורים וסקסיים, במרבית המקרים, כמו רגל קרושה. מכירים אנשים שקמים לעבודה במוטיבציית יתר משל היו מיכל זוארץ על חגיגת? או שהם מרוויחים ממש, ממש טוב, או שהם מנהלים רומן משרדי. מכיוון שהאופציה האחרונה קלה יותר (וכסף לא קונה אהבה, כאילו) קבלו את כל היתרונות של אהבה בין אקדחי סיכות:

אצלי או אצלך? אחוות צוות
אצלי או אצלך? אחוות צוות

יש סיבה טובה לקום בבוקר

חסל סדר שביזות יום א' או בקרים שבהם הקור שבחוץ מסמן את סופה של חדוות החיים שלכם. מעכשיו אפשר לקום כציפור שיר ולרחף לקיוביקל על כנפי האהבה, כולל הפרחת "בוקר טוב!" ו"בונז'ור" לקולגות ההמומים. אין, אתם בלתי נסבלים.

דחיפה למצוינות

אהבה טובה לשוק העבודה הקפיטליסטי, במיוחד כשהיא גורמת לעובדים שנדבקו בה להידבק למשרד עם אובר מוטיבציה ורצון עז להצטיין. העובד המאוהב משקיע במלבושיו, מגיע בזמן לעבודה וממש מסרב להפיל את העט. דפקו אחד את השנייה ודפקו שעות נוספות!

"אחזור אליך לייטר? קצת עסוק פה בניירת". עוד יום בקיוביקל
"אחזור אליך לייטר? קצת עסוק פה בניירת". עוד יום בקיוביקל

דיאטה!

הפסקות הצהריים של העובדים המאוהבים מומרות בקוויקים מרגשים, שמשכיחים את הרצון לדפוק סביח עם הקולגות ולקנח בשאריות עוגת היומולדת של מנהלת המשרד. די כבר עם עוגות ביסקוויטים!

שדרוג חברתי

רומן שנחשף בפני חברי המשרד יעלה את מניותיכם בחברה ויהפוך אתכם לנושא שיחה חם במטבחון (טוויסט קינקי: רומן עם מאבטח הבניין). רומן סודי שנחשף לפתע על ידי עובד/ת עם אף מחודד יהפוך אתכם לכוכבים החדשים של המשרד. הכי נינט פינת חשבת שכר.

הסקס פקטור

אהבה שמלבלבת בין מחשבים וניירת עושה חשק למעשי אהבהבים חפוזים על שולחנות, קלסרים ובין החמין של פזית לפריכיות של פנינית במטבחון. היו מקוריים ונועזים – יש ביטוח!

יצאנו לאכול בארומה. עוד יום במשרד
יצאנו לאכול בארומה. עוד יום במשרד

סוף עונת ההתנצלות

נתקעים בעבודה עד מאוחר? מברוק! לא רק שבן הזוג לא יתבאס עליכם, הוא ככל הנראה זה שתוקע אתכם.

מנהלות חתונה

החלטתם להתחתן? מזל טוב! לא תצטרכו לשלם לצלם מגנטים בשביל לתעד את כל החברים המטופשים שלו מהעבודה. מדובר בחברים מטופשים משותפים!

מנהלות פרידה

החלטתם להיפרד? לא נורא! בשביל לעשות לו סטוקינג לא תצטרכו להתחבר לפייסבוק או לוואטסאפ. מספיקה פזילה קטנה למשרד השני בשביל לדעת למה הוא מסנן אתכם. זה כואב, אבל יעיל.

והנה שניים שהצליח להם (ג'ים ופאם מ"המשרד" עושים את זה על חשבון הבוס):