האבט"ש: "הוא הביא את הנשק איתו, מה שהפך את הסיפור ליותר מחרמן"

פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)
פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)

פרויקט סיפורי הסקס הגדול של Time Out: אוהב, כואב, מוזר, ביזאר, נעים, מפתיע, שקט, רועש, מרובה משתתפים או לבד. כולל כל הדירטי דיטיילז, ברור

6 באוגוסט 2017

"הייתי חיילת והיה לי גם חבר חייל. ממש קמפיין לציונית הלאומית או סתם לבדידות הקיום האנושית. בכל מקרה, הוא עשה אבט"ש ואני נסעתי לבקר אותו. בתור הקמצנית המורשית שאני ברור שעליתי במיוחד על מדים כדי לנסוע לבקר אותו. נסיעה חינם ברכבת ביצ'ס, ואף מילה על זה שנראיתי במדי א' כמו ביצה. למי אכפת, בטח לא לו. הוא חייל חרמן. היה.

באבט"ש מצאתי את חבר שלי בחדר עם עוד 5 חיילים מסכנים. זה היה אבט"ש משודרג אז היה להם גם מה שנקרא מועדון. שזה בדיוק כמו מועדון הבלוק למשל רק בלי דיג'יי, בלי כיף, בלי רחבות ובעיקר חדר צבאי שפשוט יש לו טלוויזיה עם הוט. במהלך הזמן הזה ניסיתי לשדר טלפתית לשאר הבחורים בחדר שייצאו ויתנו לנו את המקום לבד אבל הם כנראה התנגדו ליחסי מין לפני החתונה. אחרת אין הסבר הגיוני למה הם לא עזבו ונתנו לנו לממש את אהבתנו המתוקה.

לכל הסיפורים >>

באין ברירה יצאנו החבר לשעבר ואני אל ערבות השטח הפתוח. הוא הביא את הנשק איתו מה שהפך כמובן את כל הסיפור לפי אלף יותר מחרמן. עשינו סקס בשטח הפתוח והיה ממש כיף ואחלה. אני יודעת את זה גם היום שנים אחרי כי אחרי האקט זכיתי ליהנות ממה שנקרא 'סטלה של סקס'. אממה, הייתי כל כך מסטולית מהסקס שרגע אחרי שקמתי מהאדמה דרכתי על מסמר ופאקינג התחלתי לדמם מהרגל בטירוף.

פרט חשוב הוא שהביקור שלי באבט"ש היה סודי ו-5 דקות אחר כך חבר שלי היה אמור לעלות לשמירה ואני – להסתלק. בקיצור, נסעתי חזרה שעתיים ברכבת, על מדי א', כשאני לא מפסיקה לדמם כל הדרך מהרגל. אני מקווה שכל האנשים שנעצו בי מבט חשבו שקיבלתי את זה במלחמה"

יש לכם סיפור סקס ששווה לספר? אנחנו מתים לשמוע >>