הוא קלט את הפרצוף המזועזע שלי ואמר 'מה, מי לא משתין במקלחת?'

פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)
פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)

פרויקט סיפורי הסקס הגדול של Time Out: אוהב, כואב, מוזר, ביזאר, נעים, מפתיע, שקט, רועש, מרובה משתתפים או לבד. כולל כל הדירטי דיטיילז, ברור

6 באוגוסט 2017

"פגשתי עם מישהו לסטוץ. הוא אמור היה להתחיל ללמוד בעיר, ובדיוק עבר לדירת שותפים שהייתה ריקה. הגעתי אליו, דיברנו קצת, ותוך זמן קצר עברנו למיטה. הוא שאל אותי כל מיני שאלות תוך כדי שאנחנו מתנשקים, פצח במונולוגים על עצמו שטף אותי בכל מה שהוא חושב שמצחיק ומעולה ביוטיוב, שיתפתי פעולה כמובן והנחתי שתוך כמה דקות הוא יבין שהגיע הזמן להפסיק לדבר. הזמן הזה לא הגיע והעובדה שהוא נמצא בתוכי לא מנעה ממנו לדבר, על הכל, על ההורים שלו והאחים שלו והלימודים שלו, הוא פשוט שכב עם הידיים משולבות מתחת לראש ודיבר בלי הפסקה.

לכל הסיפורים >>

כשסיימנו, בשעה טובה, נכנסתי להתקלח, בין היתר כדי לקבל קצת הפסקה מהסיפורים שלא הולכים לשום מקום, מה שלצערי גם לא עבד. כמה רגעים אחר כך הוא נכנס למקלחת ובדקת השקט היחידה שהוא נתן לי הגיעה לנחיריי עננת ריח מרוכז של שתן – הוא לוקה בטאקט כמו שהוא לוקה בהבנת סיטואציות כנראה. כשהוא קלט את הפרצוף המזועזע שלי הוא צחק ואמר 'מה, מי לא משתין במקלחת?'.

ברגע הזה הדרך החוצה הייתה קצרה, אפילו לא טרחתי להתנגב כמו שצריך, התלבשתי הכי מהר שאני יכול ועשיתי את הדרך החוצה כשהוא עצר אותי ושאל אם אני רוצה לראות את הסרטון המצחיק שהוא דיבר עליו קודם, אמרתי לו לא תודה ושאני ממהר. הוא עקב אחרי לדלת וביקש ממני להוסיף אותו בפייסבוק, כשאמרתי שאני לא חושב שזה מתאים כבר הייתי מחוץ למפתן הדלת, הוא קרא לי שרמוטה וטרק את הדלת. כל הדרך למטה חשבתי לעצמי מה לעזאזל קרה פה"

יש לכם סיפור סקס ששווה לספר? אנחנו מתים לשמוע >>