המזוודה: "קולר של כלב, רצועה וצעצועי מין שמעולם לא ראיתי"

פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)
פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)

פרויקט סיפורי הסקס הגדול של Time Out: אוהב, כואב, מוזר, ביזאר, נעים, מפתיע, שקט, רועש, מרובה משתתפים או לבד. כולל כל הדירטי דיטיילז, ברור

6 באוגוסט 2017

"הכרתי פעם מישהו בגריינדר. דיברנו כמה ימים טובים והייתה לי תחושה שסוף סוף מצאתי את האחד, בחור קלישאה – הייטקיסט שגם נראה טוב, גם בעל חוש הומור וגם חננה במידה הנכונה, כזה לעשות איתו מרתון שר הטבעות ולעשות סקס דביק ודוחה כל הלילה. נפלא.

קבענו להיפגש לדייט, הוא בא לאסוף אותי, שתינו, דיברנו, היה מדהים. הוא הציע לי לבוא אליו והסכמתי כמובן. אחרי שיחה של כמה דקות, כשהיה ברור לשני הצדדים מה התחנה הבאה, הוא הסתכל עליי ממושכות ושאל אם הוא יכול להראות לי משהו. כשאמרתי 'כן, ברור', הוא שאל אותי עד כמה אני קינקי. השבתי שעברתי דברים בחיים ושלא ידאג. הוא הסתכל עליי ממושכות ועזב לחדר השני. תוך כמה דקות הוא חזר עם מזוודה ומגבת. עקבתי אחריו במבט כשהוא פינה את השולחן הנמוך מרצפת הסלון ופרש את המגבת במקומו.

>> לכל הסיפורים

הוא הורה לי להתפשט ולשבת על המגבת. אני מודה, היה בזה משהו מדליק, אז החלטתי ללכת עם זה. הסרתי את כל הבגדים והתיישבתי. 'לא ככה', הוא אמר, 'על ארבע'. גיחכתי ועברתי לארבע, אני כבר בשיא, למה לא. הוא ניגש למזוודה, פתח אותה והוציא ממנה את אסופת האביזרים המשונה ביותר שראיתי. קולר של כלב, רצועה ומגוון צעצועי מין שמעולם לא ראיתי. שם כבר הבנתי שזה לא בשבילי והשתדלתי לפגוע בו כמה שפחות תוך כדי שאני מתלבש ונע בזריזות לעבר הדלת"

יש לכם סיפור סקס ששווה לספר? אנחנו מתים לשמוע >>