על כל הגוף: "בסוף השארתי את חברה שלי איתו לבד"

פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)
פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)

פרויקט סיפורי הסקס הגדול של Time Out: אוהב, כואב, מוזר, ביזאר, נעים, מפתיע, שקט, רועש, מרובה משתתפים או לבד. כולל כל הדירטי דיטיילז, ברור

6 באוגוסט 2017

"בתחילת הלילה הייתי שיכורה ומשועממת. שבוע אחרי פרידה. מהבסטה לקפה אירופה, ואז לרומנו ולברקפסט, אני וחברה שלי לא מפסיקות לשתות. פוגשות אנשים שמשעמם להם בדיוק כמונו ומורידות שורות של קוק. ביניהם היה גם בחור אחד. לא יפה במיוחד, לא מעניין במיוחד וכל מה שאני יודעת עליו זה שלא קוראים לו גיא. כשרצינו לחתוך הוא הציע שנזוז. שאלנו אם אליו, אבל הוא גר עם ההורים אז הציע ללכת למלון רוטשילד 22. הכוונות היו ברורות לכולנו.

>> לכל הסיפורים

בלי ששמתי לב היינו כבר בחדר מהוקצע. אני והיא מתחילות להתנשק במיטה, וזה כל כך סקסי מבחינתו שהוא יורד לנו במקביל. זה היה סרט פורנו שאני ביימתי. בשלב מסוים אפילו הסתכלתי על החברה ואמרתי בקול, לידו, שאני מזייפת מאוד יפה, ושגם היא צריכה לדעת איך.

הפורפליי המעפן נגמר. הוא גדול ממני בלפחות עשר שנים ועדיין לא יודע איך לעשות את זה כמו שצריך. הוא מוציא קונדום (כי ביקשנו) ומשקר שהוא נקרע. גברים.

אני כל כך שיכורה ורוצה להרגיש שזה זורם, שזה עובד. אז מי צריך קונדום בעצם? שיגמור בחוץ. רציתי להרחיק את השפיך המזוהם שלו ממני. הוא, כמובן, גמר על כל הגוף שלי. הסתכלתי עליו בגועל, אמרתי לו שזה דוחה. התקלחתי וברחתי משם, השארתי את החברה איתו לבד.  

לפחות הסבונים של לוקסיטן היו מפנקים ובטוח שווים את ה-900 שקל שהוא שילם על חדר במלון בארבע לפנות בוקר (בלי ארוחת בוקר). יקר בשביל חדרים לפי שעה"

יש לכם סיפור סקס ששווה לספר? אנחנו מתים לשמוע >>