אמיתי לגמרי: צעצוע מין חדש לאנשים שמתחרמנים ממין עם חייזרים

דילדו החייזרים.
דילדו החייזרים.

מכירות את הפתגם העתיק האומר שלכל פטיש בעולם יש מענה בעולם הפורנו? מסתבר שזה נכון גם לגבי עולם צעצועי המין. הכירו את הדילדו שיטיל בתוככן ביצים: "אנשים מתגרים מהמחשבה על יחסי מין עם חייזר"

28 באוקטובר 2018

אם חשבתן שויברטור זה נחמד אבל לא מספק, אולי תמצאו עניין במוצר החדשני של חברת Primal Hardware, יצרנית אביזרי המין הפנטסטיים שמציעה פין חייזרי. האיבר הסיליקוני, Ovipositor שמו, מיוצר במיוחד עבור בעלי הפטיש לחייזרים – קהילה נרחבת, כפי שמתאר נציג החברה בסרטון של הבלוגרית הנועזת קרלי סיוטרינו. 

עוד כתבות שיעניינו אותך:
20 סיבות שגורמות לאנו לאנמאץ' אתכם בטינדר
כך תבחרו את השם הנכון לזין שלכם
קווים לדמותו של הגבר המבולבל

מתבקש לתהות על סמך מה קבעה החברה את מאפייני איבר מינו של חייזר והאם כל בעלות ובעלי הפטישים לחייזרים אכן מחזיקים באותה פנטזיה, אבל לא היינו רוצים להוציא את הכיף מן ההרפתקה. בכל זאת, כשדילדו מטיל בתוכך ביצים מג'לטין, את רק רוצה להירגע וליהנות. למי שחוששת מנוכחותן של הביצים המתועשות בתוך גופה, מבטיחה החברה שאין סיבה לדאגה, שכן אלה נמסות החוצה לאחר השימוש.

מלבד עובדת היותו מיטל ביצים, האיבר מאופיין בעורקים מפלצתיים, צבעים עזים ופנים חלול, אותו יש למלא באטרקציות המשונות ולסחוט אותן מהאיבר הסיליקוני אל הנרתיק – או החלחולת, לבחירתכם – כמו משחת שיניים מתוך שפופררת. על מנת להקל את החלקת הביצים יש למשוך אותן בחומר סיכה, מה שמשווה להן מראה של גלגלי עיניים, כאלה שככל הנראה מתחשק לזיין עם הנטייה המינית הנכונה.

הצעצוע מגיע במגוון צורות וגדלים ולטענת נציג החברה, מבוקש על ידי גברים ונשים כאחד. הם אוהבים את זה, לדבריו, כיוון שהצעצוע מטשטש עבורם את הקו בין המגדרים; מצד אחד הוא מזכיר פין ולכן גברי בצורתו, ומצד שני מפרה את המשתמש בו – פעולה שנחשבת נקבית. "זה אנדרוגיני", מסכם נושא הבשורה. "מאוד 2018", חותמת סיוטרינו.

איך שלא נסתכל על זה, זוהי ללא ספק תקופה מעניינת לחיות בה.