שלחנו את הכתבות שלנו לבדוק אביזרי מין, הן התעוררו עם דוב

מה נשים רוצות? ובכן, נסתפק בחיבור USB לבטריות נטענות. רתם איזק ומיכל ישראלי ניסו להשיב על אם כל השאלות וחזרו עם תובנות מרטיטות

Love swing: צילום יח"צ
Love swing: צילום יח"צ

נדנד, עלה ורד

מכירות את זה שיש לכן נטייה לצאת עם גברים מאוד גבוהים וכך אי אפשר להתעלס בעמידה? במיוחד למענכן, חובבות שחקני הכדורסל ממגוון הליגות הלאומיות, הומצאה נדנדת האהבה, שבאמצעותה אפשר לתת דרור לילדה הפנימית שבכן, זו עם הדגדגן שממש כמו פיטר פן רוצה לעוף, אבל הפנים שזה לא קורה רק ממחשבות שמחות. באמצעות רצועות מתכווננות תוכלי להתנדנד כל הדרך לאורגזמה על הבטן, על הגב, בישיבה, בעמידה או בשפגט, בזמן שבן הזוג מנדנד אותך ומתפלל שלא יישבר לו הפולולו. רק שלא יתפלק לך "יותר חזק, אבא!".

1,065 ש"ח, להשיג בסיסטרס, בית בנמל, האנגר 26 נמל תל אביב

Love swing. צילום: יח"צ
Love swing. צילום: יח"צ

יש לי גלידה הכי טובה

מעולם לא הבנו את הצורך או הרצון בוויברטור בצורת זין. הרי לא מדובר באיבר שעליו קיבלה אלוהים את פרס העיצוב, כך שאם החלטת לגמור בלעדיו, למה לצרוך חיקוי יקר שלו, כולל הוורידים? בואו נחליט שכשהווגינה שלנו רעבה, ניתן לה להתחיל ישר מהקינוח ולגמור אותו לבד, כי הוא לא יורד לתחת (נראה לנו). ויברטור הגלידה הסיליקוני הזה יעורר גם את התיאבון של שומרות המשקל, הטבעוניות, הסוכרתיות ושומרות הכשרות, כי הוא עשוי 100 אחוז סיליקון וממש עושה חשק לערבב בשר בחלב. נוסף לכל הטוב הזה הגלידה עמידה במים, מה שהופך אותה לתחליף ראוי לטילון של הבויפרנד.

79 יורו, להשיג ב־erikalust.com

Erika Lust. צילום: יח"צ
Erika Lust. צילום: יח"צ

מצביעות בידיים

כשהחל קמפיין גיוס ההמונים עבור הוויברטור החדש Eva, אי אפשר היה שלא לשים לב לכך שהוא מתהדר בטייטל "ויברטור פמיניסטי". Eva תוכנן בקפידה ופותח על ידי שתי נשים, ומטרת העל היא לספק גירוי לדגדגן בלי להשתמש בידיים. הוויברטור מגלה לא רק נאורות אידיאולוגית, אלא מבטיח להתאים עצמו לכל איבר מין נשי ללא בעיה, ללא כאב וללא הפרעה, גם בתנוחות שבהן גירוי הדגדגן הוא בלתי אפשרי או סתם מסיח דעת. בתור תומכות נלהבות באורגזמה הנשית כעוד מטרה בדרך לשוויון מגדרי, נשמח לשים עליו יד ואיברים נוספים.

105 דולר, להשיג ב־dameproducts.com

Eva. צילום: אתר-רשמי
Eva. צילום: אתר-רשמי

אורגזמה דור 3.0

האנשים מאחורי Vibease פיצחו את הסימביוזה המושלמת ויצרו ויברטור חכם שמתקשר עם סמארטפונים. מדובר בוויברטור רגיל שיכול להיות מתופעל ידנית (אם אתן מתעקשות), אבל הפיצ'ר המרתק יותר הוא האפליקציה הנלווית המאפשרת לבחור בין קובצי אודיו של פנטזיות שונות, והוויברטור עצמו משנה עוצמות ותדירות לפי המתרחש בפנטזיה. אופציה מרגשת אף יותר היא השליטה מרחוק, שמאפשרת לבן/בת הזוג שלכן לתפעל את הוויברטור, אם מהמיטה ואם דרך שיחת סקייפ מלאת געגועים.

99 דולר, להשיג ב־ vibease.com

Vibease. צילום: אתר רשמי
Vibease. צילום: אתר רשמי

הפנתר הוורוד

הרבה נאמר על מִגדור הצבע ונזקיו החברתיים, אבל עדיין קשה לא להתהפנט למראה ויברטור בוורוד זועק, כזה שלא יעשה בושות אם חברה (או סבתא) תפתח את מגירת הצעצועים בטעות. כפי ששמו מרמז, Sharevibe הוא ויברטור שאפשר לחלוק בו, והוא מיועד בראש ובראשונה לזוגות של נשים שרוצות לוותר על הרתמה החד צדדית שמדמה סקס בין גבר לאישה למען חוויה אינטימית והדדית יותר. כמו כן הוא בנוי כך שיוכל לשמש גם אישה לבדה החפצה באפקט של חדירה וגינלית ואנלית במקביל. בקיצור, חגיגה.

700 ש"ח, להשיג בסיסטרס, בית בנמל, האנגר 26 נמל תל אביב

Sharevibe. צילום: יח"צ
Sharevibe. צילום: יח"צ

חיבוק דוב

אנחנו רוצות מאוד אורגזמות, אבל לפעמים יש לנו איזה חשק למשהו ממש גס, יש שיאמרו הארדקור. חיבוק, למשל. אבל כן, אנחנו למודות ניסיון וכבר יודעות שאחרי הכל, קשה לכם לגלות אינטימיות יתרה אחרי שליקקתם לי את הרקטום, אז אתם יודעים מה? עזבו. כדי שלא תידרשו להיות הכתף התומכת, היד העוטפת או חלילה, האנושיות הנשפכת – החלפנו אתכם בדוב. ליתר דיוק, בכרית דוב מחבקת (שזה בדיוק כמו להיות מחובקת עם הניאנדרטל השעיר שלך רק בלי הקטע הזה של הבל פה ונחירות של חולה שחפת). בקיצור, אפשר לומר שמדובר בתחליף האידיאלי לנשים שרוצות חום, אך לא דופק. תמורת סכום לא מאוד מופרך תוכלו לקבל את החיבוק שלכן מדוב גריזלי או פנדה, שלא יתקטננו גם אם תבקשו חיבוק בשנ"צ. החיים דבש.

30 ליש"ט, להשיג ב־firebox.com

כרית דוב. צילום: יח"צ
כרית דוב. צילום: יח"צ