תמונות העירום שהופצו ברשת חושפות: גם נשים נהנות מסקס

תמונות העירום שדלפו לרשת מעוררות עניין רק בגלל שהן מנציחות את מה שגברים עוד לא השכילו להפנים: גם נשים הן יצורים מיניים

קייט אפטון. צילום מסך מיוטיוב
קייט אפטון. צילום מסך מיוטיוב
2 בספטמבר 2014

תמונות העירום שדלפו לרשת ביום ראשון (31.8) העלו מסקנה שערורייתית: גם נשים נהנות מסקס. התמונות שהודלפו לא שונות בהרבה מאלו שאנחנו רגילים לראות על שערי המגזינים. תמונות העירום של ליאה מישל, כוכבת הסדרה Glee, לא הראו יותר מתמונתה במגזין GQ ב-2010 שבה היא קורעת מעליה את חולצתה, ואת קייט אפטון ממילא לא היינו מצליחים לזהות לבושה במשהו שאינו בגד ים שלא משאיר הרבה מקום לדמיון.

ההבדל היחיד בין התמונות שהודלפו לבין אלו שפורסמו בעיתונים הוא המניע. כל פרסומאי מתחיל יודע שסקס מוכר, ושאישה שרוצה להתפרסם צריכה להיות מוכנה להצטלם בתנוחות מיניות ובעירום חלקי עד מלא. אבל אם ג'ניפר לורנס לא קיבלה תשלום על התמונות שדלפו, עולה המסקנה פורצת הדרך שהתמונות לא צולמו עבור כסף, לא למען הנאתו של הצופה הגברי, אלא למען הנאתה המינית של לורנס עצמה.

צפיתם בתמונות של ג'ניפר לורנס? גרמתם לה עוול באופן מודע

בטיול שנתי בכיתה ח' ישבנו לחתוך ירקות לסלט, ואחד הבנים בכיתה שלי נופף במלפפון מול פניה של אחת הבנות ושאל "אז איך בנות מאוננות?". היא, בתגובה כנה או נבוכה (לא כל כך ידעתי להבחין), ענתה: "בנות לא עושות דברים כאלו". לקחו לי עוד כמה שנים להיפטר מתחושת האשמה, כי אני בהחלט עשיתי דברים כאלו, רק שלא היה מי שיספר לי שזה לגמרי בסדר. לא היה אז פייסבוק או סיקרט, ואפילו היום, עשר שנים לאחר ש"סקס והעיר הגדולה", תוכנית שנחשבה בזמנה לפורצת דרך, ירדה מהמסך, כל פוסט על של אישה על סקס זוכה מיד לחשדות שהכותב הוא גבר משועמם.

זה מעורר תמיהה, שכל כך הרבה גברים מצליחים לשכנע את עצמם שמיניות נשית היא דבר שלא קיים. מילא בן ה-14 מהכיתה שלי, שהכיר מקרוב בעיקר את יד ימין, או אסי עזר, שהשמיע בתוכנית הרדיו שלו לפני שלושה חודשים הקלטה של שכנתו גונחת בזמן סקס. אם אתם, גברים הטרוסקסואלים שעושים סקס עם נשים, חושבים שתמונות עירום של סלבריטאיות או הקלטה של אישה גונחת הן חדשות מרעישות, אולי כדאי שתשבו לשיחה כואבת עם הפרטנרית שלכם. יכול להיות שאתם עושים את זה ממש לא נכון.